Toon posts:

Nintendo Game Cub VIP try-out party

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij een tijdje geleden ingeschreven (voor de lol) op ww.nintendo.nl voor een try-out party voor de game cube. Ik met de ged8e dat ik er toch niks meer van hoor. Alleen vandaag kreeg ik een mailtje van Nintendo dat ze mij 2 VIP kaarten hebben toegestuurd voor die party. Allemaal heel leuk enzo, maar ik ben zo iemand die daar meteen iets achter zoekt. Is dit een soort van reclame stunt of een lokkertje om je een Game Cube aan te smeren?

En wat houd die party eigenlijk in? Iemand enig idee?

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 11:08 schreef Hitpoint het volgende:Is dit een soort van reclame stunt of een lokkertje om je een Game Cube aan te smeren?
Hoogst onwaarschijnlijk, maar zelfs al zouden ze dat proberen who fucking cares? Gewoon niks tekenen, duidelijk zeggen dat je alleen ff komt uitproberen en gratis zuipen en gamen. Geen moeilijke beslissing lijkt me.
Op woensdag 13 maart 2002 11:08 schreef Hitpoint het volgende:
En wat houd die party eigenlijk in? Iemand enig idee?
Als het op kinderen is gemikt zal het waarschijnlijk zo zijn dat ze een stel gamecubes klaar gezet hebben om mee te spelen, en veel gratis frisdrank. Frusterend is het dan meestal dat er nooit genoeg gamecubes zijn voor alle bezoekers.

Oh, en geen bier, ook heel frustrerend ;).

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-01 14:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

2 vip kaarten om de gamecube uit te kunnen proberen en je gaat je nog afvragen of t een truck is sjees, stuur ze dan maar naar mij :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG --> SP :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 21:50

Alpine

Twisted animator

Een klasgenoot heeft ook 2 kaarten gekregen. Hij was helemaal blij enzo.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op woensdag 13 maart 2002 20:46 schreef Alpine het volgende:
Een klasgenoot heeft ook 2 kaarten gekregen. Hij was helemaal blij enzo.
Geef hem eens ongelijk...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Das cker wel vet :) Ik zou er ook wel heen willen ;)

Verwijderd

Als je het inderdaad toch niet vertrouwd mag je ze van mij natuurlijk wel door sturen >:)

Verwijderd

tis gewoon een promo party
tenminste zoiets heb ik van nintendo gehoort
(ik ga reviews schrijven voor GBA games en krijg ook van nintendo spellen vandaar)
en tis geen kiddie party
want de party duurt tot een uur of 12

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

wheeeeee ik wil dr ook naar toe
kan iemand me niet meenemen :P

Verwijderd

Ik heb hier thuis ook 2 kaartjes liggen, ik ga er aanstaande dinsdag 19 maart naar toe. Lijkt me wel vet samen met een vriend van me. Ik kreeg die kaartjes van nintendo, omdat ik in de E-Plaza werk, dus das mooi meegenomen.

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Dan had je toch beter kaarten kunnen hebben voor X-01, het Microsoft X-box Event in Cannes, frankrijk van een tijd geleden.

Dat schijnt vet geweest te zijn daar 8-)
Pagina: 1