ja
/edit
humm misschien iets te kort door de bocht...
maar zoek ff op tweakers.net; is wel ergens een review van te vinden
/edit
humm misschien iets te kort door de bocht...
maar zoek ff op tweakers.net; is wel ergens een review van te vinden
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Is een pentium 3 beter dan een pentium 2 ?
kwil dus maar zeggen: ja dus!
ok thnx... zou het 1 graden schelen in vergelijking met 2 ??
Verschil is te verwaarlozen.
Ze zullen overgaan op 3 maar 2 werkt bijna net zo goed.
Ik meen een keer gelezen te hebben dat het hooguit 1 Graden scheeld, maar dat weet ik niet zeker.
Ze zullen overgaan op 3 maar 2 werkt bijna net zo goed.
Ik meen een keer gelezen te hebben dat het hooguit 1 Graden scheeld, maar dat weet ik niet zeker.
Hoe zit het met CoolerMaster Premium Thermal Compound Kit? Dat is toch hetzelfde spul?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
ok Ik gaat voor arctic silver 3
, en ik kom er net achter dat OCSHOP nu een winkel in dordrecht heeft (en daar woon ik) 
BTW... khad van dat silverpasta gekocht. Alle soorten diktes erop gedaan... zelf zo dun dat je de letters bekant van mijn core ziet... maar dan nog koeltie beter ZONDER die pasta! Echt klotespul! (namen: Stars 700, silvergrease, en Titan) (klein tubetje met een rood doppie)
BTW... khad van dat silverpasta gekocht. Alle soorten diktes erop gedaan... zelf zo dun dat je de letters bekant van mijn core ziet... maar dan nog koeltie beter ZONDER die pasta! Echt klotespul! (namen: Stars 700, silvergrease, en Titan) (klein tubetje met een rood doppie)
Een P3 is op gelijke snelheid sneller dan een P4..Op woensdag 13 maart 2002 11:09 schreef Ligone het volgende:
Verwijderd
Ik heb nog steeds genoeg Artic Silver 1 thuis liggen, en ik kan nergens benchmarks zien waar deze wordt vergeleken met AS3.
Weet iemand wat het verschil in AS1 en AS3 is! Volgens mij heeft het namelijk geen zin om AS3 te gaan bestellen.
Weet iemand wat het verschil in AS1 en AS3 is! Volgens mij heeft het namelijk geen zin om AS3 te gaan bestellen.
Verwijderd
LAME ANTWOORD!!!Op woensdag 13 maart 2002 11:09 schreef Ligone het volgende:
Is een GF4MX Beter dan een GF3.... NEE!
Zie je dat jouw stelling dus niet klopt
Arctic Silver 2 is al nergens meer te krijgen volgens mij.
Ik had het laatst ook ergens besteld. Duurde wat lang, en kreeg toen gewoon AS3.
Ik had het laatst ook ergens besteld. Duurde wat lang, en kreeg toen gewoon AS3.
met normale coolpasta stressed 43.... as 3 ................................................39
[tip]Op woensdag 13 maart 2002 11:25 schreef Tutti-frutti het volgende:
ok Ik gaat voor arctic silver 3, en ik kom er net achter dat OCSHOP nu een winkel in dordrecht heeft (en daar woon ik)
Als je AS3 gaat gebruiken is het aan te raden om zo'n dun laagje te gebruiken dat je de letters op de core kan lezen, dat je het alvast weet!
[/tip]
Dat wou ik dus ook gaan zeggenOp woensdag 13 maart 2002 12:53 schreef -KOD- het volgende:
[..]
LAME ANTWOORD!!!
Is een GF4MX Beter dan een GF3.... NEE!
Zie je dat jouw stelling dus niet klopt
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Weer iemand uit Dordt vers ik ook.Op woensdag 13 maart 2002 11:25 schreef Tutti-frutti het volgende:
ok Ik gaat voor arctic silver 3, en ik kom er net achter dat OCSHOP nu een winkel in dordrecht heeft (en daar woon ik)
Life goes as it goes.
Tuurlijk, veel zal het niet uitmaken. Aan de andere kant, veel geld kostut ook nietOp woensdag 13 maart 2002 12:50 schreef freezy17 het volgende:
Ik heb nog steeds genoeg Artic Silver 1 thuis liggen, en ik kan nergens benchmarks zien waar deze wordt vergeleken met AS3.
Voor die paar centen kun je het net zo goed kopen lijkt mij
Pagina: 1