Werkelijk ik lijk wel een n00b, maar ik krijg het niet voor elkaar om een normaal vierkant te tekenen met witte lijnen??? iemand ik snap het echt niet hoe dit kan.. ik doe gewoon een vierkant dan op dat Vtje en dan springt ie weg??
1. Vierkant selecteren
2. Uit het menu (EDIT, dacht ik) kiezen voor STROKE
3. Voila
2. Uit het menu (EDIT, dacht ik) kiezen voor STROKE
3. Voila
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
*tip*
Al je op een tooltje hebt dan kan je met de rechter muisknop veranderen van functie"klik
Al je op een tooltje hebt dan kan je met de rechter muisknop veranderen van functie"klik
none
dit klinkt alsof je met het pentooltje een vectorvierkant tekend.Op woensdag 13 maart 2002 11:03 schreef xpnick het volgende:
iemand ik snap het echt niet hoe dit kan.. ik doe gewoon een vierkant dan op dat Vtje en dan springt ie weg??
Dus de vraag:
een vectorvierkant of een pixelvierkant?
pixelvierkant:
vierkantekentooltje selecteren-->selectie trekken met shift om verhouding te behouden.
vectorvierkant:
pentooltje--> lijntjes trekken met shift ingedrukt tot je een vierkant hebt-->misschien het laatste punt ff tweaken
*tip2*
als je het "rectangle tool" gebruikt, dan staat ie standaard op "Create new shaped layer" (de eerste 3 buttons in de toolbar van rectangle tool). Als je gewoon een gerasteriseerd vierkant wilt tekenen, dan moet je em even op de laatste van de 3 zetten: "Create filled region".
als je het "rectangle tool" gebruikt, dan staat ie standaard op "Create new shaped layer" (de eerste 3 buttons in de toolbar van rectangle tool). Als je gewoon een gerasteriseerd vierkant wilt tekenen, dan moet je em even op de laatste van de 3 zetten: "Create filled region".
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik denk zelf dat hij met de selectie tool bezig is, en daar teken je niks mee.
There is no art to find the minds construction in the face
Wel als je daarna kiest voorOp woensdag 13 maart 2002 12:40 schreef Muppet het volgende:
Ik denk zelf dat hij met de selectie tool bezig is, en daar teken je niks mee.
EDIT | STROKE
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
thnx alvast, ik ga het direct proberen
als het niet lukt reply ik hier wel ef, heb net een printout gedaan van fotosoep.nl
en mooi ingebonden heb ik altijd wat om te lezen
zijn er nog meer waar je in kan lezen en genoeg van leert
www.photoshopcafe.nl
deze pagina is zelf ook goed en als je bij links kijkt daar staan nog allerlei goeie how-to sites.
www.photoshopcafe.nl
deze pagina is zelf ook goed en als je bij links kijkt daar staan nog allerlei goeie how-to sites.
There is no art to find the minds construction in the face
Stoere pagina 
Ik ben benieuwd hoe ze dat photoshop-effect hebben gemaakt met die "The page cannot be displayed"
Ik ben benieuwd hoe ze dat photoshop-effect hebben gemaakt met die "The page cannot be displayed"
haha..ik krijg em ook "The page cannot be displayed"Op woensdag 13 maart 2002 13:40 schreef BtM909 het volgende:
Stoere pagina
none
www.photoshopcafe.comOp woensdag 13 maart 2002 13:40 schreef BtM909 het volgende:
Stoere pagina
Stroke it baby, stroke it baby..
Sorry hoor.. moest er ff uit..
Sorry hoor.. moest er ff uit..
Pagina: 1