Toon posts:

(Online) Gamen goed of slecht ?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me eigenlijk af of het gamen, en dan vooral het online gamen, goed voor mensen is of slecht.
Mijn mening is dat het slecht is, niet erg goed voor je sociale vaardigheden en je gaat minder uit huis en doet minder aan sport (toch?).

Maarja aan de andere kant is het natuurlijk zo dat je LAN's e.d. hebt, en natuurlijk gamers uit je buurt/dorp/stad waarmee je om zou kunnen gaan.

Laat even weten wat je ervan vindt :)

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01 21:27
Op woensdag 13 maart 2002 11:01 schreef SeNz het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het gamen, en dan vooral het online gamen, goed voor mensen is of slecht.
Mijn mening is dat het slecht is, niet erg goed voor je sociale vaardigheden en je gaat minder uit huis en doet minder aan sport (toch?).

Maarja aan de andere kant is het natuurlijk zo dat je LAN's e.d. hebt, en natuurlijk gamers uit je buurt/dorp/stad waarmee je om zou kunnen gaan.

Laat even weten wat je ervan vindt :)
Ik denk dat er geen goed of slecht aan vast zit. Als je verslaafd bent aan gamen en je hebt geen online verbinding is het ook slecht voor je sociale vaardigheden en je gaat dan ook minder vaak het huis uit omdat je persé wilt gamen. Ik denk dat online gamen en offline gamen weinig verschil maakt voor sociale contacten.

Het ligt er maar net aan in welke mate je games speelt (online of offline). Maar dat geld ook voor televisie/video kijken, dit kan ook zo verslavend zijn dat je dag en nacht alleen maar voor de tv hangt, is ook slecht voor je sociale vaardigheden (trouwen heel de tijd blijven hangen op dit forum ook ;) ).

Ik denk dus dat online gamen wel goed kan zijn, mits het geen non-stop verslaving wordt

Verwijderd

Topicstarter
En is het tegenwoordig nog wel zo dat je een nerd bent als je vaker dan een gemiddeld persoon achter de pc zit ?(misschien beetje extreem gezegd)) Want het word nu toch vrij normaal om bijvoorbeeld op MSN te hangen, denk dat er toch nu zelfs net zoveel meisje/vrouwen/dames op zitten als jongens, wat vroeger toch best bijzonder en een uitzondering was.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Lees de w&l policy is, daar staat in waaraan een topic in W&L aan moet voldoen, dit is niet echt een W&L topic.

Dit topic is gesloten.