Toon posts:

donkey kong country 3

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu een tijdje met een emulator voor de snes donkey kong country 3 aan het spelen maar ik kom niet verder, heeft iemand misschien een goede site waar ik de walktrough kan vinden?

ik heb alle levels die ik kan vinden uitgespeeld, die wereld met die dam, het bos, en het meer, maar daarna kom ik niet verder, ik heb ook al bij die general store die spiegel en die hand gekocht maar ik kom er niet verder mee, ik heb al wel die hovercraft.

wie helpt mij verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zou zeggen kijk even bij www.gamefaqs.com... of gebruik google....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb je Treasure Trove Cove en dat eiland met die fabriek erop uitgespeeld? Dan heb je 2 ski's gekregen en dan kan Funky een nieuw voeruig voor je maken, de Turbo Ski.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 11:50 schreef Glitch83 het volgende:
Heb je Treasure Trove Cove en dat eiland met die fabriek erop uitgespeeld? Dan heb je 2 ski's gekregen en dan kan Funky een nieuw voeruig voor je maken, de Turbo Ski.
nee dan maakt ie een soort helicopter voor je en daarmee kan je daar die hele grote bananenvogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 11:54 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

nee dan maakt ie een soort helicopter voor je en daarmee kan je daar die hele grote bananenvogel
Nee, dat doet ie pas voor je als je alle DK munten hebt gevonden. Met de Turbo Ski kan je dan de waterval op en naar die wereld met al dat ijs, K3 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond DKC3 altijd een beetje te veel doorgeslagen. Neen, geef mij maar deeltje 1! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Deeltje 1 is een van de beste spellen ooit. Dat vond ik toen en dat vind ik nu met mijn 28 jaar nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja deel 1 was vet maar deel2 was vetter vanwegen de moeilijkheids graat.

2 vond ik wat pittiger vooral the lostlevels en de eind baas.1 was veel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok...

Zou je de volgende keer op de datum van de laatste post willen letten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.