Toon posts:

[CM] Gatzagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan via mijn werk goedkoop aan de betere kwaliteit gatzagen komen. Verkrijgbaar in diverse maten en tegen een leuke prijs, iemand interresse??

Kijk hier voor de, meest gangbare maten: http://www.deheul.com/artikelgegevens.asp?nummer=248

Let op bij de zaag moet je wel nog een zaaghouder meebestellen!! (maar die kun je wel op verschillende maten gebruiken).

Wat richtprijzen:

Gatzaaghouder: 14.95
60mm: 9.97
73mm: 10.40
76mm: 10.75
79mm: 11.20
89mm: 12.80
114mm: 22.43
121mm: 34.50

enne inderdaad je kunt de zaag beter een maatje kleiner nemen!!

Alle prijzen in Euro's (incl BTW)

Verzendkosten komen hier nog bij, moet ik nog ff bij de PTT navragen.

Verwijderd

Sorry ik hou het toch bij mijn dremel. :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik ben geintereseerd in de 79mm, alleen heb ik al een houder voor een 60mm, als het goed is past deze ook.

Weet jij of dat een universeel systeem is?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 10:42 schreef Gman het volgende:
Ik ben geintereseerd in de 79mm, alleen heb ik al een houder voor een 60mm, als het goed is past deze ook.

Weet jij of dat een universeel systeem is?
Welk merk zaaghouder heb je nu?? Deze gatzagen hebben een schroefdraadaansluiting van ongeveer 16 mm (fijne draad) en twee borggaatjes.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Waarschijnlijk Bosch, ik kan wel ff een foto'tje plaatsen vanavond (kzit nu op me werk tot 17uur).

Ik kijk eerst ff wat ie bij de locale hardware boer kost.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 11:04 schreef Gman het volgende:
Waarschijnlijk Bosch, ik kan wel ff een foto'tje plaatsen vanavond (kzit nu op me werk tot 17uur).
Past!!

Verwijderd

Ik heb wel interese in deze 2 plus de 2 houders

79mm: 11.20
114mm: 22.43

Verwijderd

1 houder

Verwijderd

Topicstarter
Indien je een zaag wil mail me dan ff op:

kingofswingfan@hotmail.com

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Ach, laat ik nou net zo'n houder met Sandvik-79mm boor gekocht hebben.

Wat voor aansluiting hebben die dingen trouwens? Ik heb namelijk wel interesse in een 121mm boor (als je die hebt) want die zijn hier 59,-!!!

De houder die ik heb kan volgens de verpakking maximaal 210mm aan.

edit:
[quote]
Welk merk zaaghouder heb je nu?? Deze gatzagen hebben een schroefdraadaansluiting van ongeveer 16 mm (fijne draad) en twee borggaatjes.
[/quote]

|:( ik moet toch eens leren lezen! Volgens mij heeft mijn boor ook zo'n 16mm gat.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
Gatzagen passen in houders van o.a. Bosch, Sandfix en Phantom, die hebben allemaal hetzelfde systeem.

121mm: 34.50

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

ff voor de duidelijkheid.
met een 79mm gatzaag wordt je gat groter dan 80mm. das lelijk, heb er ervaring mee. Zie de plaatjes van mijn eigen case. Je kan beter 77 of 75mm nemen ofzo..

Ik spreek uit ervaring.

enne, als de verzendkosten niet te veel zijn wil ik die 114mm wel..

https://k1600gt.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 13:30 schreef shades het volgende:
ff voor de duidelijkheid.
met een 79mm gatzaag wordt je gat groter dan 80mm. das lelijk, heb er ervaring mee. Zie de plaatjes van mijn eigen case. Je kan beter 77 of 75mm nemen ofzo..

Ik spreek uit ervaring.

enne, als de verzendkosten niet te veel zijn wil ik die 114mm wel..
Ik heb de tussenmaatjes erbij gezet, en verzendkosten weet ik morgen, wacht nog op prijslijst pakketdienst en moet nog naar postkantoor!

• shades

shades

huh ?

Op woensdag 13 maart 2002 14:20 schreef Pureoptical het volgende:

[..]

Ik heb de tussenmaatjes erbij gezet, en verzendkosten weet ik morgen, wacht nog op prijslijst pakketdienst en moet nog naar postkantoor!
Okay. ik wilde dus voorkomen dat mensen niet dezelfde fout maken als ik..Mmm, fan is 80mm dus een gatzaag van 79mm is goed... niet dus... Zou jammer zijn als je in je nieuwe kast een gat maak die een beetje groter uitvalt dan verwacht...

Verwijderd

ik heb wel interesse in het volgende:

Gatzaaghouder
76mm
89mm

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:00 schreef DiMension het volgende:
Ach, laat ik nou net zo'n houder met Sandvik-79mm boor gekocht hebben.

Wat voor aansluiting hebben die dingen trouwens? Ik heb namelijk wel interesse in een 121mm boor (als je die hebt) want die zijn hier 59,-!!!

De houder die ik heb kan volgens de verpakking maximaal 210mm aan.

edit:

[..]

|:( ik moet toch eens leren lezen! Volgens mij heeft mijn boor ook zo'n 16mm gat.
ik zou een maatje kleiner pakken..... 121 hou je zown lelijke rand bij een fan te minste :)

Verwijderd

Topicstarter
De 114 mm werkt perfect i.c.m. een 120 mm fan, ik heb er een in mijn Lian Li plafond geboord (ff slikken) maar met een mooi laser cut fanguardje ziet het er perfecto uit. Ik zal eind van de week een "inkoopactie" opstarten, zodat jullie die gatzagen kunnen bestellen.

• shades

shades

huh ?

Op woensdag 13 maart 2002 20:21 schreef Pureoptical het volgende:
De 114 mm werkt perfect i.c.m. een 120 mm fan, ik heb er een in mijn Lian Li plafond geboord (ff slikken) maar met een mooi laser cut fanguardje ziet het er perfecto uit. Ik zal eind van de week een "inkoopactie" opstarten, zodat jullie die gatzagen kunnen bestellen.
Yup, en die 76 voor en 80mm fan.
Ik blijf het topic volgen.
Heb zelf al een houder, 37mm en 79mm, een 114mm kan er nog wel bij :D

Edit: Heb je er ook eentje voor 60mm fans (55, 57mm ofzo ?)

Verwijderd

Topicstarter
Deze kan dicht, ik open in een andere thread een inkoopactie. Verzendwijze en tarieven zijn bekend.

• shades

shades

huh ?

euh..
ik wil niet vervelend zijn maar heb even op die site gekregen maar daar hanteren ze hele andere prijzen.. en die zijn bijna 2x zo hoog... ga je ze daadwerkelijk daar bestellen of heb je een ander 'adresje' ?

edit : Oh, foutje van mij, je doet het via je werk.. Scheelt dat echt zo veel ??

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 19:09

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

wat kost een Goedkoop setje bij de plaatselijke bouwmarkt, ben je dan niet 2x zo goedkoop uit omdat die verzendkosten er niet bij zitten?

Verwijderd

Topicstarter
edit : Oh, foutje van mij, je doet het via je werk.. Scheelt dat echt zo veel ??
[/quote]

Ja dat scheelt inderdaad een enorme slok op deze borrel en het mooie is dat de leverancier in dezelfde straat woont, zodat ik in principe snel kan leveren zonder te hoeven investeren.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 12:47 schreef AtomicShockwave het volgende:
wat kost een Goedkoop setje bij de plaatselijke bouwmarkt, ben je dan niet 2x zo goedkoop uit omdat die verzendkosten er niet bij zitten?
Als je goed kijkt zie je dat we het hier over een profesionele gatzaag hebben en niet over zo'n goeiekope zevengatenzaag die in de praktijk toch niet echt lekker werkt. Trouwens deze kwaliteit gatzaag is hier en daar ook bij een bouwmarkt te krijgen maar kost dan toch aardig wat meer, ondanks de verzendkosten. Maar wat mij betreft mag jij rustig zo'n setje gaan gebruiken.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op donderdag 14 maart 2002 12:54 schreef Pureoptical het volgende:

[..]

Als je goed kijkt zie je dat we het hier over een profesionele gatzaag hebben en niet over zo'n goeiekope zevengatenzaag die in de praktijk toch niet echt lekker werkt. Trouwens deze kwaliteit gatzaag is hier en daar ook bij een bouwmarkt te krijgen maar kost dan toch aardig wat meer, ondanks de verzendkosten. Maar wat mij betreft mag jij rustig zo'n setje gaan gebruiken.
jah maar als je zo'n proffessioneel goed ding gaat vernaaien door er gaten mee in cases te zagen dan kun je beter een goedkoop rotding slopen, ze zijn voor zover ik weet nog altijd bedoelt voor HOUT oftewel. en nou weet ik dat een goedkope veeeeel sneller verslijt maar ja, hoeveel gaten wil je gaan zagen in je case?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 12:58 schreef AtomicShockwave het volgende:

[..]

jah maar als je zo'n proffessioneel goed ding gaat vernaaien door er gaten mee in cases te zagen dan kun je beter een goedkoop rotding slopen, ze zijn voor zover ik weet nog altijd bedoelt voor HOUT oftewel. en nou weet ik dat een goedkope veeeeel sneller verslijt maar ja, hoeveel gaten wil je gaan zagen in je case?
Deze zagen zijn niet alleen geschikt voor hout:

Vervaardigd uit HSS-BI-METAAAL.
Zaagdiepte 29 mm.
Met 6 zaagtanden per inch.
Geschikt voor het zagen van hout, metaal , edelstaal ,
messing , gietijzer en alluminium.

Dat zeg ik.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op donderdag 14 maart 2002 13:04 schreef Pureoptical het volgende:

[..]

Deze zagen zijn niet alleen geschikt voor hout:

Vervaardigd uit HSS-BI-METAAAL.
Zaagdiepte 29 mm.
Met 6 zaagtanden per inch.
Geschikt voor het zagen van hout, metaal , edelstaal ,
messing , gietijzer en alluminium.

Dat zeg ik.
Edelstaal? lol, toch niet zonder een continue waterstraal op de boor :P maar ok ze zijn van goede kwaliteit. mja ligt eraan hoe vaak je em nodig hebt daar doel ik op. tis allesbijmekaar toch nie niks

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Op woensdag 13 maart 2002 17:08 schreef DeAd_MeTaL het volgende:

[..]

ik zou een maatje kleiner pakken..... 121 hou je zown lelijke rand bij een fan te minste :)
Dan neem ik die 114mm toch gewoon? Is ook een lekker stukje goedkoper :P

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier voor de inkoopactie:

[topic=439083/1/25]
Pagina: 1