Toon posts:

Update T68m naar T68i mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om de T68m updaten naar t68i ?
Ik heb ericsson al gebeld maar zij konden er nog niks over vertellen !:(

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 13 maart 2002 10:16 schreef Gsm_Tweaker het volgende:
Is het verschil niet alleen enkele design details? Bv de luidspreker vormgeving.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
nee , t68i daar zit java op net zoals de sl45i
(eigenlijk beter te vergelijken met i mode dat eind dit jaar op de markt komt)
Verder kun je hier op een nieuwe camera 8-) aansluiten
.waar je een preview op je scherm krijgen met 4 frames per seconde.

kijk maar eens op http://www.sonyericsson.com/cebit/

• mbvisiontt
Okay, daar had ik al es gekeken maar kennelijk niet goed genoeg... Blijft een lekker toestelletje, nu helemaal. :)

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:16 schreef Gsm_Tweaker het volgende:
Voor zover ik weet zijn de meeste verschillen software. Maar het kan wel zo zijn dat er in de T68i meer geheugen zit, zodat je daar meer plaatjes & voice memo op kwijt kan.

Verwijderd

Die nieuwe P800 is trouwens echt super vet! Hij zal wel 1000 euro worden ofzo :(

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 13 maart 2002 10:22 schreef Gsm_Tweaker het volgende:
(eigenlijk beter te vergelijken met i mode dat eind dit jaar op de markt komt)
Nou, ik dacht t niet :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Volgens mij ondersteunt die T68i, kan ik echt nergens terugvinden. Ben wel erg benieuwd naar de prijs!

Verwijderd

Ik denk wel dat het kan, er zou namelijk ook een update komen voor MMS support op de T68 dus dan zou de software van de T68i best eens op de T68 kunnen gaan werken. maar zeker weten doe ik het niet.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:50 schreef XKB het volgende:
Die nieuwe P800 is trouwens echt super vet! Hij zal wel 1000 euro worden ofzo :(
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Zo rond de 600 euro lijkt mij een betere gok.

Verwijderd

Dat zou wel mooi zijn. Ik heb wel verhalen gehoord dat die vergelijkbare nokia, ook met camera, ongeveer 2000 GULDEN zou worden.

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
ALs het goed is komt er aan het eind van deze maand een nieuwe software update waardoor je toeestel ondersteuning krijgt voor MMS. T68->T68i

Verwijderd

Is de T68 nou zo'n foontje wat iedereen heeft, of valt dat wel mee?

Verwijderd

Topicstarter
niet iedereen kan er mee lopen , is te duur :P
maar er komt ook een nieuwe camera waar je dus gewoon op je kleuren scherm kunt zien wat voor foto je maakt(2 frames p.s)
is wel een beetje weinig maar een opslag van 150 foto's is wel mooi :D

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op dinsdag 19 maart 2002 11:33 schreef BvandeGraaf het volgende:
Is de T68 nou zo'n foontje wat iedereen heeft, of valt dat wel mee?
Het is geen Nokia, dus dat valt mee. Voor veel mensen is Nokia toch het enige merk wat in aanmerking komt. Ondanks de kwaliteiten van andere merken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ik ben toch echt van plan geen nokia te kopen, ben van mening dat je meer betaalt voor wat een ander merk voor minder levert. Ga waarschijnlijk een T68i of T39 kopen en mocht de P800 betaalbaar uitvallen, dan neem ik die. Maar geen nokia meer voor mij. Ben die zuigende 3310 van mezelf echt helemaal zat (vandaar dat ik die vraag stelde, want dit is dus echt zo'n foon die echt iedereen heeft)

• mbvisiontt
Jij ziet het goed, kijkt tenminste verder dan Nokia alleen.

Ik heb de T39 sinds kort, en ik ben er reuze blij mee. :) Had geen zin om zowat het dubbele te betalen voor de T68, want feitelijk betaal je enkel voor het kleurendisplay... Daarbij komt dat het design vd T39 super in je broekzat zit, echt geen last van. :)

Verwijderd

dat idee had ik ook al! De T39 is betaalbaar en uitgebreid en mooi(wat best zeldzaam is). Maar ik moet wel toegeven dat de T68i wel een erg mooi foontje is, maar wel een beetje erg duur. .Die P800 is natuurlijk niet te vergelijken met deze 2, want dat is veel meer een pda. Maar ik denk dat ik gewoon flink wat geld (heel erg veel eigenlijk) ga sparen, de winkel in stap en gewoon koop wat ik het mooiste en functioneelste vindt.
Pagina: 1