[2000] Parallel Device found...

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 23:28
Elke keer als ik de comp opstart zegt hij na het inloggen dat ie een parallel device heeft gevonden.
Het enige wat daar aan hangt is de printer, en deze HEB ik AL goed geinstalleerd en die werkt ook prima.

Wat kan er hier aan de hand zijn, hoe los ik dit op.

weer de HP drivers selecteren werkt niet..

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Over welk OS heb je het? Winnt of Win9x achtig?

Je zou in Apparaatbeheer die "parallel device en je printer kunnen verwijderen.
Daarna opnieuw opstarten, de printer er even achterweg laten en dan kijken of je dezelfde melding weer krijgt. Als je die melding dan weer krijgt moet je de drivers (standaard Windows drivers) proberen te installeren.

Als je die melding nu niet weer krijgt moet je de pc uitschakelen, de printer weer aansluiten en bij het opstarten de drivers installeren.

Je zou ook een keer in de veilige modus kunnen opstarten en dan kijken of alles wel klopt in apparaatbeheer.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Hoe heb je de parallele poorten in de BIOS ingesteld?

Let ook op je topic titel. Lees :

[topic=331522/1/100]

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Zou je voortaan ff je OS kunnen vermelden (o.a in je topictitel, dat is een eis binnen WOS: [topic=331522/1/25] ) :)

Zoder printer erin geen probleem :?

* OProg heeft een keer gehad dat Windows telkens 3 muizen vond :P

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 23:28
sorry

win2k :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Hi,

Ik heb dus t zelfde aan de hand hier nu op de PC die ik pas opnieuw van win2K voorzien heb. Helemaal op t eind van alles te installeren had ik printer nog geïnstalleerd via cdtje van hp ( 710C ) en na het rebooten kreeg ik ook de melding van nieuwe hardware, en na bezoekje van apparaat beheer bleek dus dat parallele poort niet meer werkt :?

Na wat zoeken op t internet had ik al gevonden dat t evt op te lossen was door in BIOS parallel port settings te veranderen ( stond op spp en heb alle andere instellingen eens geprobeerd zonder resultaat ).

Iemand die mij kan verder helpen ?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:58:
Hi,

Ik heb dus t zelfde aan de hand hier nu op de PC die ik pas opnieuw van win2K voorzien heb. Helemaal op t eind van alles te installeren had ik printer nog geïnstalleerd via cdtje van hp ( 710C ) en na het rebooten kreeg ik ook de melding van nieuwe hardware, en na bezoekje van apparaat beheer bleek dus dat parallele poort niet meer werkt :?

Na wat zoeken op t internet had ik al gevonden dat t evt op te lossen was door in BIOS parallel port settings te veranderen ( stond op spp en heb alle andere instellingen eens geprobeerd zonder resultaat ).

Iemand die mij kan verder helpen ?
Is er iets gewijzigd, afgezien van je BIOS instellingen, qua hardware of software?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Nope, ik kom normaal nooit in m'n BIOS ...

En de kloterij is dat ik dit probleem nog ooit eens gehad heb en toen opgelost heb gekregen maar ik weet begot niet meer hoe :-)
Pagina: 1