Toon posts:

[Flash] Processor kracht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er viel mij iets op toen ik taakbeheer (taskmanager) had open staan tijdens het maken van een presentatie in flash. Het ziet er bij mij uit als of flash heel veel van je processor eist en heel weinig van je geheugen... Ik heb een PIII 800 Mhz laptop en hij crashed nog wel eens als ik dus binnen Flash bezig ben. Ik werk met een Dell Latitude C800.
Heeft iemand de zelfde problemen of weet iemand waar het aan kan liggen? Sugesties? Alle help/info is welkom

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Gebruik je Windows 2K/XP? Nee? Tijd voor een upgrade :P

Maar Flash is vector, dat is 99% berekeningen en vereist niet bar veel geheugen, maar wel veel rekenkracht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik 2000, maar dat dacht ik dus al dat het meer processor krecht dan geheugen nodig had! Maar een PIII 800Mhz moet toch genoeg zijn denk je niet? Of kan het nog aan de videokaart liggen? Die heeft er toch eigenlijk niets mee te maken?

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 13 maart 2002 10:12 schreef Kerin het volgende:
Er viel mij iets op toen ik taakbeheer (taskmanager) had open staan tijdens het maken van een presentatie in flash. Het ziet er bij mij uit als of flash heel veel van je processor eist en heel weinig van je geheugen...
Eigenlijk ook een voor de search maar goed
When viewing a SWF file in the Macromedia Flash Player, the Task Manager shows 100% CPU usage, or all cycles in use.
Macromedia Flash Player uses all CPU cycles during playback

HTH :)

"You're only as good, as what you did last week."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op woensdag 13 maart 2002 10:44 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Macromedia Flash Player uses all CPU cycles during playback
Volgens mij gaat dit niet op voor gebruik van CPU als je in Flash zelf bezig bent. En dat bedoelt "Kerin", toch???

btw: Super coole sig Oh When.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Yo-han
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:19

Yo-han

nope.

Koop een Power Mac G4 800 mp!!!! *D

Nooit meer problemen........ (en wanneer je MacOs X draait ook geen vastlopers meer!!!!, ik ben al een half jaar niet vastgelopen mijn restart knop heb ik maar verwijderd)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op woensdag 13 maart 2002 10:47 schreef dayoman het volgende:
Koop een Power Mac G4 800 mp!!!! *D

Nooit meer problemen........ (en wanneer je MacOs X draait ook geen vastlopers meer!!!!, ik ben al een half jaar niet vastgelopen mijn restart knop heb ik maar verwijderd)
Gebruik je je machine wel ??? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad erom als ik bezig ben in Flash zelf. Vind het echt vreemd....
En ik weet dat de Mac stukken beter is maar die heb ik dus niet :)
Pagina: 1