Ik heb nu thuis een of andere gare flight sim, die eigenlijk toch ook best wel weer leuk is. Ik wil nu alleen even een goeie (mooie graphics, goeie gameplay en goed verhaal) flight sim. Maarja aangezien ik een beetje newbie ben met flight sims wil even weten welke de beste, mooiste enzo zijn.
Thank y00!:)
Umm naja verhaal, gewoon niet dat je de hele tijd beetje moet vliegen en schieten maar dat je ook coole tussenfilmpjes krijgt enzo...Snap je ?
Die zijn er verrekte weinig. Het laatste spel waarbij ik me dat kan herinneren was TFX (ooooud en niet realistisch maar welOp woensdag 13 maart 2002 10:10 schreef SeNz het volgende:
Umm naja verhaal, gewoon niet dat je de hele tijd beetje moet vliegen en schieten maar dat je ook coole tussenfilmpjes krijgt enzo...Snap je ?
Anders zou je eens Crimson Skies kunnen proberen, die heeft ook wel zoiets. Maar ook dit spel is *niet* realistisch (en flink buggy ook).
De meeste goede sims hebben weinig verhaal omdat ze dan een dynamische campagne mogelijk maken (zoals EF2000, Falcon4 etc.)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
ahja,
Ofterwijl get your butt to a store and go look for yourself, nee bedankt iig ik ga nog wel even rond"surfen" op het internet
Ofterwijl get your butt to a store and go look for yourself, nee bedankt iig ik ga nog wel even rond"surfen" op het internet
Crimson Skies van Microsoft geen Sim meer Arcade, wel supervet om te doen.
Of Eurofighter Typhoon, dit is geen hardcore sim. Hij ligt voor een tientje in de FRS
Of Eurofighter Typhoon, dit is geen hardcore sim. Hij ligt voor een tientje in de FRS
als je de titel nou eens noemt, dan kunnen we je alles vertellen over wat voor spel het is en hoe moeilijk een echte sim voor je zal zijn.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
De enige flightsim met een beetje verhaal die ik ken is Crimson Skies. IS wel grappig. Microsoft heeft ook cfs2 en daar zit hele leuke jaren -40 art in en dat ziet er best cool uit als je tussendoor van die filmpjes krijgt.
Maar falcon 4.0 heeft natuurlijk ook een verhaal met een hele dynamische campaign. Als dat is wat je bedoelt mett ene verhaal moet je die maar eens proberen. Maar hij is niet helemaal meer up to date is qua grafisch dus dat moet je maar ff bekijken
Maar falcon 4.0 heeft natuurlijk ook een verhaal met een hele dynamische campaign. Als dat is wat je bedoelt mett ene verhaal moet je die maar eens proberen. Maar hij is niet helemaal meer up to date is qua grafisch dus dat moet je maar ff bekijken
tampert, kriminalpolizei
Een verhaal? Tja als de campaign opzich geen verhaal genoeg is.. zoals met Falcon 4.0 bijvoorbeeld, dan denk ik dat een "study-sim" (een zeer realistische combat flight sim) wellicht niets voor je is. Je wilt eigenlijk een soort van Strike Commander ofzo? Was overigens wel een erg leuk spel
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat is het probleem ik zit nu op mijn werk en ben even naam enzo kwijt, maar het is gewoon een spel van niks die ik had. Een echt goeie flight sim kan ik wel aan hoor, gewoon goed oefenen
Ik ben wel goed in games over het algemeen, wil me alleen wat meer verdiepen in de flight sims aangezien deze wat verschillen van de standard shooutemup's enzo......
Kijk kijk tazzman is wel goed bezig. Kijk de campaign enzo is natuurlijk wel opzich genoeg, maar met verhaal bedoel ik eigenlijk zoals MGS1+2 bijvoorbeeld, dus dat je echt een hele missie moet doen, niet van die aparte dingetjes.
Naja ik ga gewoon even kijken in de winkels en dan koop ik de "goedste".
Naja ik ga gewoon even kijken in de winkels en dan koop ik de "goedste".
Pagina: 1