Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HK]Waarom Google topic gesloten???

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik open een topic met Hoeveel hits jouw email oplevert in google, ok niet origineel maar wel nog niet langs geweest...

sluit de Lunatic hem weer omdat ik nix origineels kan verzinnen :? :

Door LuNaTiC (Moderator HK) - dinsdag 12 maart 2002 19:12

--------------------------------------------------------------------------------
damn... kun je niet iets origineels verzinnen ofzo :?

nu vraag ik me af, het aller originele topic was Hoeveel hits je Nickname leverde, en toen kwam hoeveel je woonplaats.. WAAROM mag email dan niet? alleen omdat Lunatic de pest aan mij heeft en mijn topics vaker zit af te zeiken??????

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 13 maart 2002 10:07 schreef Thund3rKn0L het volgende:

...alleen omdat Lunatic de pest aan mij heeft en mijn topics vaker zit af te zeiken??????
* OProg verbaast zich erover dat er nog steeds mensen zijn die zo denken...

Jij hebt nu een email google topic, de volgen maakt een nick google topic, de volgende....

Dit soort dingen zijn 1 keer leuk, 2e en overige varianten zijn geheel overbodig imho...

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Waarom is er zo'n drang om topics te openen in de HK? :+ :) :P

Verwijderd

Als voor jou de lol er af is na 2 keer, kom je er gewoon niet meer. Sommige mensen zijn gewoon simpel, die kan je toch gewoon met rust laten?

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Op woensdag 13 maart 2002 10:07 schreef Thund3rKn0L het volgende:
alleen omdat Lunatic de pest aan mij heeft en mijn topics vaker zit af te zeiken??????
ga je eerst eens afvragen hoeveel nut je topics hebben ofzo :z

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 13 maart 2002 10:11 schreef Phruster het volgende:
Als voor jou de lol er af is na 2 keer, kom je er gewoon niet meer. Sommige mensen zijn gewoon simpel, die kan je toch gewoon met rust laten?
LuNaTiC wil de HK overzichtelijk en toch wel een beetje op nivo houden. 1 zo'n topic is wel leuk, maar bij meerdere topics is de lol er ook wel een beetje af. Het is niet zo dat onzin binnen de HK een doel is of zo...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 10:11 schreef Phruster het volgende:
ja duh, oke dat hij de HK schoon wil houden begrijp ik wel.. maar er zijn inmidhoeveel fietsnerd topics zijn er wel niet geweest? en daar poste Lunatic ook vrolijk in het rond... :X

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 13 maart 2002 10:17 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

ja duh, oke dat hij de HK schoon wil houden begrijp ik wel.. maar er zijn inmidhoeveel fietsnerd topics zijn er wel niet geweest? en daar poste Lunatic ook vrolijk in het rond... :X
Dat was telkens topic vol --> nieuw topic...

Het was nou niet zo dat er 10 tegelijk liepen...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 10:20 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat was telkens topic vol --> nieuw topic...

Het was nou niet zo dat er 10 tegelijk liepen...
soms liepen er toch wel 3 tegelijk... de ontmaskering, het hoofdtopic en nog 1.. :Z

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

nu niet meer. En die topics waren wel van een iets ander kaliber dan 'hoeveel hits levert (vul wilekeurig in' met google op' enzo.

Als je dat niet wil zien, dan is dat helaas. Het is geen sport om zoveel mogelijk topics in de HK te openenen en modereren is daar vrij subjectief. Niet bij elk slotje een LA topic openen en zeker niet bij slotjes in de huiskamer.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.