Toon posts:

Wat verwachten jullie van Ps2 Online Games?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik meen dat ze zeiden augustus.. dan kan de ps2 online..

wat verwachten jullie hiervan? is het de moeite waard om hierop te wachten? zal het goed werken met de ps2 hardware? enz enz.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:38

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

de PS2 kán al online :)
Zo kan je bijvoorbeeld met Tony Hawk 3 online spelen. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt goed te werken. Dit doe je door een USB-Ethernetadapter in één van de USB-poorten te pluggen, waar THPS3 dan gebruik van kan maken.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. leuk..

en dat kan met een usb netwerkding..

weet je zo met welke?

• MrTinux
  • Laatst online: 00:38

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Kijk hier maar eens :)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 09:34 schreef xsence-ecs het volgende:
Ik meen dat ze zeiden augustus.. dan kan de ps2 online..

wat verwachten jullie hiervan? is het de moeite waard om hierop te wachten? zal het goed werken met de ps2 hardware? enz enz.
wat verwachten jullie ervan: weinig, console online heeft nog een lange weg te gaan, vooral met sony in de benelux (xbox heeft het beter voor mekaar)

is het de moeite waard om hierop te wachten: nee, console is nu nog voornamelijk singleplayer of multiplayer splitscreen, als je wilt wachten tot er degelijke online mogelijkheden zijn voor de ps2 dan wens ik je veel succes, alvast tot ziens tot volgend jaar zomer

zal het goed werken met de ps2 hardware: tuurlijk, het online gebeuren rondom de ps2 zal op de ps2 zelf zijn afgestemd, dus hardwarematige problemen rondom multiplayer zullen er niet zijn

momenteel is het nutteloos om een console voor multiplayer te kopen, en er op wachten al helemaal
als je de singleplayer games van de ps2 niks aan vind, dan moet je het ding gewoon niet kopen, en erop wachten, tja voordat het hier zover is (sony + benelux = geen -tot amper samenwerking) en het allemaal goed geregeld is dan zijn we minstens 1,5 jaar verder wat de ps2 betreft

xbox heeft het wat dat betreft beter voor mekaar ivm zijn al-online-ready zijnde hardware, voor de ps2 zijn accesoires verplicht te kopen wil je het aan de gang krijgen, ik denk dat dat een grote invloed heeft op het ps2 online verloop, mensen hebben niet zoveel zin in uitbreiden etc., vooral console liefhebbers niet, aangezien die graag meteen van start willen gaan zonder veel gezeik, aangezien sony hier ook nogeens weinig voet in aarde heeft op online gebied kwa afspraken e.d. met providers, zie ik het nog laaaaaaaang niet van de grond komen, in tegenstelling tot de xbox

PS: persoonlijk DENK ik dat de combinatie console + online een grote flop wordt, aangezien je moet uitbreiden, het veel extra geld zal kosten aangezien er niet veel concurrentie is tussen verschillende online aanbieders voor de consoles, en mensen toch liever multiplayeren op hun pc die er al helemaal klaar voor is, ik denk dat over 5 jaar de console markt weer relaxt op singleplayer gebied gericht zal zijn, omdat online gedoe toch meer aan de pc besteed is, en het wat nu betreft allemaal 1 grote hype is (console + online)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk dat het aan de games ligt hoe succesvol het zal zijn...op de dreamcast hebben we al wat dingen gezien zoals Chu chu rocket, planet ring en natuurlijk Phantasy Star Online....en in amerika natuurlijk de sportsgames. Ik denk dat mogelijke telefoonkosten wel meespelen voor veel mensen en dat dat misschien een drempel zou kunnen zijn.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 13 maart 2002 10:36 schreef VeldKoe het volgende:

[..]
is het de moeite waard om hierop te wachten: nee, console is nu nog voornamelijk singleplayer of multiplayer splitscreen, als je wilt wachten tot er degelijke online mogelijkheden zijn voor de ps2 dan wens ik je veel succes, alvast tot ziens tot volgend jaar zomer
Ach ja.. ik blijf wel lekker online THPS3 (op de PS2 dus!) spelen :)
Wie doet er mee, dan host ik vanavond ff een game..
Als THPS3 het kan.. kunnen andere games dit ook.. dat het niet via een speciaal netwerk van sony zelf gaat is naar mijn idee alleen maar beter.. gewoon over het internet zelf, en gamen maar!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 11:11 schreef Creepy het volgende:

[..]

Als THPS3 het kan.. kunnen andere games dit ook.. dat het niet via een speciaal netwerk van sony zelf gaat is naar mijn idee alleen maar beter.. gewoon over het internet zelf, en gamen maar!
Welke usb netwerkding heb je aangesloten en waar heb je hem gekocht?

en trouwens check halflife is, daar zit ook een multiplayer optie in.. het kan ook zijn dat ze daar splitscreen bedoelen.. het zou leuk zijn als het wel zou kunnen.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Multiplayer op console is niet slim, je kan echt wel wat beters doen.

Verwijderd

Topicstarter
multiplayer op een console is volgens mij bestwel heftig.. maarjah.. toch eerst nog even wachten totdat er ook echt games zijn die dit volledig ondesteunen enz.

heb gisteren wel serious sam2 online gespeeld... lache man..

is echt goed..!! seriously..

Verwijderd

online play op een console is nog in een erg vroeg stadium. Ik zou er niet teveel van verwachten.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[..]

ga jij maar lekker online op je ps2 tony hawken jong, en veel plezier in je eentje he!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 12:08 schreef Samor het volgende:
online play op een console is nog in een erg vroeg stadium. Ik zou er niet teveel van verwachten.
Hey dit vind ik toff om te zien!!

Zanac Rules!@@

• Creepy

Creepy

Op woensdag 13 maart 2002 12:26 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

ga jij maar lekker online op je ps2 tony hawken jong, en veel plezier in je eentje he!
in de US zijn er servers genoeg.. dat ze in Europa niet door hebben dat je online kan, kan ik niet mee zitten :Y)

Zijn servers genoeg online... ik zou zeggen, kom eens langs, kom eens meekijken, speelt allemaal best lekker!

En die netwerk kaart.. is een standaard NE2000 comp. USB netwerk ding. Zal straks als ik thuis ben ff het merk opzoeken. Ik kreeg hem tesamen met m'n kabelmodem :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Mahena
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Volgens mij is het nog niet mogelijk om officieel online te kunnen met je PS2. Simpel omdat het pas in of na de zomer 2002 wordt geintroduceerd in europa.

En daarnaast is het een stuk leuker om online te spelen. Bijna net zo goed als twee arcade kasten in je huis te hebben.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Creepy

Creepy

Officieel... hmm.. als je bedoelt "zodat Sony geld kan vangen", dan niet nee...

Sony zal waarschijnlijk (net als Sega voor de DC) een soort van eigen inbel netwerk maken, zodat je via hun het internet op kan. Ach ja... lang leve de USB poort en USB netwerk kaarten :)

Ik ken op het moment ook maar 1 game waarmee je nu online kan (THPS3 dus).. of zijn er nog meer?

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 08:52

Raimond613

Simracer

[..]

Ik zou dolgraag en potje tegen je gamen, maar ik kan die kl*te USB-ethernet adapter hier nergens krijgen!!!!

Weet iemand hier een shop in de buurt van Alkmaar of Beverwijk die die dingen verkoopt?

Bij Informatique.nl hadden ze ze wel, maar die vond ik nogal duur ( 85,-) en als het dan niet goed werkt vind ik dat zonde van mn geld.

iracing profile

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Een halfjaartje terug speelde ik toevallig UT online met een gozer uit Las Vegas die speelde op ze PS2 :0

• Mahena
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Misschien GRAN Turismo 4 ?!?! Dat zou wel wreed zijn

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Pagina: 1