ZDNet waarschuwt voor misbruik grid computing

Pagina: 1
Acties:

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Topicstarter
Op ZDNet is een column van Wayne Rash verschenen waarin hij waarschuwt voor het mogelijke misbruik van distributed of grid computing netwerken door kwaadwillenden.

Ik vind het ietwat ver gezocht, zeker als het gaat om de grote en bekende projecten. Het is jammer dat dit soort berichten mogelijke nieuwe deelnemers afschrikt omdat ze toch niet helemaal zeker weten of alles wel in orde is.

With the light in our eyes, it's hard to see.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik denk dat het redelijk normaal is voor mensen om, alvorens ze andermans bezit voor iets anders willen gebruiken dan waar ze het in eerste instantie voor mochten gebruiken, om toestemming te vragen.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Behoorlijk overtrokken en eenzijdig belicht.

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 09:32 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik denk dat het redelijk normaal is voor mensen om, alvorens ze andermans bezit voor iets anders willen gebruiken dan waar ze het in eerste instantie voor mochten gebruiken, om toestemming te vragen.
Helemaal mee eens, maar dit artikel is een klassiek voorbeeldje van FUD: zonder echte onderbouwing mensen laten twijfelen aan de kwailiteiten van iets. Natuurlijk kun je met meer CPU cycles sneller dingen kraken, maar dan kunnen we bedrijven als Intel en AMD ook wel de schuld gaan geven van het feit dat kraken steeds sneller gaat...

With the light in our eyes, it's hard to see.