4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
alleen super socket 7 kan ook amd k6-2/3 aan maar zo'n siemens zal wel gewoon een socket 7 hebben en dus max is gewoon 233mhz. en dat geeft bijna geen voordeel boven 166mhz. als je wat meer geld te besteden hebt gewoon een simpel bordje kopen met duron erop, kost niet zoveel en performance is erg veel hoger.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Multiplier en fsb overclocken is natuurlijk ook mogelijk. Althans als de topic starter dat zou willen. 
Maar zoals cosMoOo al zegt is een goedkoop moederbordje met een AMD Duron of beter ook een goede oplossing. Ligt er aan hoeveel de topicstarter uit wil geven.
Vertel ff welke van de twee mogelijkheden je zou willen. Helpen wij je dan weer verder.
Sorry fout zie net in je Signature dat die Siemens niet je hoofd pc is. Je wil hem dus eigenlijk alleen upgraden en/of overclocken?
Maar zoals cosMoOo al zegt is een goedkoop moederbordje met een AMD Duron of beter ook een goede oplossing. Ligt er aan hoeveel de topicstarter uit wil geven.
Vertel ff welke van de twee mogelijkheden je zou willen. Helpen wij je dan weer verder.
Sorry fout zie net in je Signature dat die Siemens niet je hoofd pc is. Je wil hem dus eigenlijk alleen upgraden en/of overclocken?
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
zoek hier eens naar socket 7 en k6-2, dan vind je veel info
als je lage volgates aankan, 2.0 of 2.1 kun je iets van 450 mhz halen met een k6-2
als je lage volgates aankan, 2.0 of 2.1 kun je iets van 450 mhz halen met een k6-2
moeten die k6 cpu's geen super socket 7 hebben ?Op woensdag 13 maart 2002 23:13 schreef Noork het volgende:
zoek hier eens naar socket 7 en k6-2, dan vind je veel info
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Niet per definitie, maar daar is in de search genoeg over te vinden, zoals al eerder is gezegd.Op woensdag 13 maart 2002 23:20 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
moeten die k6 cpu's geen super socket 7 hebben ?
The need for speed drives me
als je die voltages hebt, dan niet
de k6-2 maakt van een 2x multiplier een 6x multiplier, dus dan kun je iets van 6 x 66 of 6 x 75 draaien
de k6-2 maakt van een 2x multiplier een 6x multiplier, dus dan kun je iets van 6 x 66 of 6 x 75 draaien
edit:
ja klopt baur, die ctx alleen geloof ik, das dacht ik de laaste versie van de k6-2, geloof ook dat de k6-3 ook die multiplier herkende als 6 maar dat het voltage dan nog lager moet of zo, das allemaal wel te vinden op de pagina van amd
ja klopt baur, die ctx alleen geloof ik, das dacht ik de laaste versie van de k6-2, geloof ook dat de k6-3 ook die multiplier herkende als 6 maar dat het voltage dan nog lager moet of zo, das allemaal wel te vinden op de pagina van amd
Dat van die multiplier klopt alleen bij de "cxt" core. Dus niet elke willekeurige k6-2, maar daar kun je de search wel voor gebruikenOp woensdag 13 maart 2002 23:31 schreef Noork het volgende:
als je die voltages hebt, dan niet
The need for speed drives me
Pagina: 1