Toon posts:

Geheugen bestellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De pricewatch heeft me hier niet kunnen helpen, evenals de search. Ik wil 256 MB RDRAM PC700 bestellen. Ik heb het geheugen wel gevonden op Kingston.com (http://www.ec.kingston.com/ecom/kepler/ModelsInfo_Bod.asp?SysID=+9120+&distributor=0&SUBMIT1=Find) maar ik weet niet of die ook in Nederland bezorgen, en zoja, dan zal dit behoorlijk prijzig zijn. Weet iemand toevallig een adres waar ik dit geheugen nog meer kan bestellen? In Nederland?

edit: Non-ECC trouwens :)
edit2: verkeerd URLtje :z

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Wil je specifiek PC700? kan je eventueel geen PC800 gebruiken en op een iets langzamere sneheid gebruiken?

Meh ...

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 08:03 schreef WernerBootsman het volgende:
De pricewatch heeft me hier niet kunnen helpen, evenals de search. Ik wil 256 MB RDRAM PC700 bestellen.
Kijk bij www.adata.nl . Moet je ff bij search PC700 invullen.

Verwijderd

bestel gewoon pc 800, niet tot nauwelijks duurder, en je kunt het natuurlijk gewoon op pc 700 laten draaien. Verder ken ik ook geen winkels die pc 700 verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 08:10 schreef Twarp het volgende:
Wil je specifiek PC700? kan je eventueel geen PC800 gebruiken en op een iets langzamere sneheid gebruiken?
Ik wil wel zeker weten dat dat werkt. Is Dell daar niet een beetje apart in? Heb een Dell Dimension XPS B800R. Niet dat ik zometeen met een onbruikbare module zit... Is de garantie er dat het wél werkt? Bedankt voor jullie reacties trouwens.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
bel dell! als je het niet zeker weet (ik wel overigens).bovendien is het enige verschil tussen PC700 en PC800 de snelheid, dus het zou gewoon moeten werken. zonde van je geld om dan PC700 te kopen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Op woensdag 13 maart 2002 13:39 schreef WernerBootsman het volgende:

[..]

Ik wil wel zeker weten dat dat werkt. Is Dell daar niet een beetje apart in? Heb een Dell Dimension XPS B800R. Niet dat ik zometeen met een onbruikbare module zit... Is de garantie er dat het wél werkt? Bedankt voor jullie reacties trouwens.
Hmm, deze vraag had je al eerder gesteld ;) En ja, RIMM's zijn downward compatible in een rambus kanaal, net als PC133 en PC100 in één systeem; stop die PC800 d'r in en hij gaat op PC700 snelheid draaien. Zo'n Dell zal daar ongetwijfeld niet moeilijk om doen, er zit gewoon een standaard i820 chipset in. Wel jammer trouwens dat er een PC700 RIMM in zit, zo is de performance nog slechter dan met PC133 stuff, maar da's een ander verhaal.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 15:02 schreef P5ycho het volgende:
bel dell! als je het niet zeker weet (ik wel overigens).bovendien is het enige verschil tussen PC700 en PC800 de snelheid, dus het zou gewoon moeten werken. zonde van je geld om dan PC700 te kopen.
Wat moet ik met PC800 als het toch maar op PC700 draait, of is PC800 goedkoper?
Pagina: 1