Toon posts:

Plextor 24x10x40A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit is mijn eerste posting en dus ook mijn eerste vraag:?,
vergeef me als ik het fout doe.

Sinds kort heb ik een nieuwe brander en op de een of andere manier accepteert hij het programma EasyCD Creator Platinum niet.
Is dit bij iemand anders ook bekend? en wat kan ik eraan doen?

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welkom op Got

allereerst: [topic=309815/1/100]
en dit topic moet ergens anders staan, namelijk in OM hier dus

Verder moet je gewoon even de nieuwste software installeren (bijv NERO 5.5) en dan wordt de brander wel herkend.
zelf zou ik geen EZCD gebruiken maar NERO, want dat werkt over het algemeen wat fijner met deze fikker.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:14

reiker

dan jij!

mijn ervaring met die brander (ik heb hem net zelf ook twee weken) was dat ie het met nero gewoon het beste deed, ik heb voor de zekerheid alle programma's getest die ik had liggen :)
surf even naar http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp en zoek naar nero burning rom dan vind je de nieuwste versie wel.

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Je kunt ook gewoon kijken bij www.roxio.com vanaf welke versie de 24xplex word ondersteund en een update downloaden.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
ik heb ook die brander
ik kreeg nero erbij
probeer dat progje gewoon :)
Pagina: 1