[Dreamweaver] Font/line-height kleiner dan in IE

Pagina: 1
Acties:

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met Dreamweaver Ultradev heb ik gebruikmakend van CSS een font-size gedefinieerd, in pixels of points maakt niet uit. En daarbij een line-height ook in pixels of points.

De breedte van de tekst komt in Dreamweaver overeen met hoe IE het toont. Alleen de line-height en font-height worden Dreamweaver te klein afgebeeld. In IE klopt het.

Is dit een foutje van Dreamweaver en is er wat tegen te doen? Het ontwerpt nogal lastig.

Dit is geen signature...

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op woensdag 13 maart 2002 03:28 schreef BraveWorld het volgende:
Met Dreamweaver Ultradev heb ik gebruikmakend van CSS een font-size gedefinieerd, in pixels of points maakt niet uit. En daarbij een line-height ook in pixels of points.

De breedte van de tekst komt in Dreamweaver overeen met hoe IE het toont. Alleen de line-height en font-height worden Dreamweaver te klein afgebeeld. In IE klopt het.

Is dit een foutje van Dreamweaver en is er wat tegen te doen? Het ontwerpt nogal lastig.
er zijn zeeën met dingen die dreamweaver niet of niet goed weergeeft ;( Wat ik altijd doe is: ik maak de tabellen in dreamweaver voeg de paatjes in etc. (het lompe werk, scheelt weer typewerk) de rest doe ik dan gewoon met de hand, en de css in topstyle lite. en dan een browser openen met de magic F5 toets :)

in dreamweaver is de F12 toets handig :)

succes :)

mijn T.net systeemspecspagina

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oke, het blijft dus een beetje heen en weer switchen tussen DW en IE. Ach ja, als ik maar weet dat ik niet de enige ben :) Tnx

Dit is geen signature...

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 03:42 schreef BraveWorld het volgende:
Oke, het blijft dus een beetje heen en weer switchen tussen DW en IE. Ach ja, als ik maar weet dat ik niet de enige ben :) Tnx
*sjucht* ja heb het probleem ook :( jammer genoeg...