Mohaa missie the brigde met 25 spelers

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
In mohaa draaid map the bridge online met 25 speler voor geen donder. Die map met dat dorp en die brug int midden. Gewoon echt maar 25fps ofzo in het midden van de map.
Behalve als ik met mn neus bijna tegen de muur sta of bij de rand vd map, dan gaatut met 35fps. Andere mappen gaan iets sneller met 25 spelers maar ook nie eg super.

Kijk naar mn sig voor mn systeem.

Ik draaid op 1024 met alles detail standaard en medium, dus niet eens max.

Is het normaal dat mijn systeem sommige mappen gewoon niet trekt met 25 spelers?

Wie heeft dit nog meer.
Post ook gewoon als het snel gaat en laat ff je systeem spec weten. En het detail level en resolutie waar je mohaa op draaid.

aahh durka durka durka

Verwijderd

Nope draai prima hiero Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jackal/smily-joint.gif

Mischien moet je wat settings lager zetten,
Heb je volumetric smoke (ongeveer) aan staan dat vreet n.l power.
Verder is het probleem dat er een aantal functies die HW matig op een gts3 zitten bij jou softwarematig moeten worden afgehandeld dus je proc heeft het zowieso zwaarder als de mijne.ik kom niet onder de 35 frames maar dat is geen referentie hoor , gts3 staat ook krom in zijn socket.

Ja voor je begint te brabbelen ook IK vind het belachelijk wat je voor HW nodig hebt om een spelletje te spelen
maar ze kunnen gewoon niet programeren zoals voorheen :(
64k in je commodore those where the day's *D