Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Er komt een kalende, homofiele man m'n neus uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Idd pim fortuyn :)

Kan er niet een tijdelijk beleid komen tav. topics over politieke personen? Bv. een groot-pim-fortuyn topic.

Of politiek als snelle opvolger van het TF?

Ik krijg een beetje het idee dat ik gebrainwashed wordt zo. En als dit zo doorgaat kan ik niet anders om een campagne voor mijn persoonlijke favoriet op te gaan zetten :)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 01:27

Brazza

Byte me!

En dit hoort in LA? Maar idd van die gast moet ik echt :r Hij brengt dingen boven die echt aan de orde zijn maar hij verdedigt ze niet goed.

En dat hij mensen met kanker uit de WAO moeten is helemaal uit den boze..

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Een stikey in SG en NSTM zou idd geen overbodige luxe zijn :)
Op woensdag 13 maart 2002 01:44 schreef Brazza het volgende:
En dit hoort in LA? Maar idd van die gast moet ik echt :r Hij brengt dingen boven die echt aan de orde zijn maar hij verdedigt ze niet goed.

En dat hij mensen met kanker uit de WAO moeten is helemaal uit den boze..
Euuuuh...

Hij bedoelt dat er een tijdelijk beleid moet komen met het oog op topics over politieke personen nav al die topics over Fortuyn...

Hij wil hier geen discussie over deze man :P

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

er zijn idd veel pim topics. ook in de HK

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet dit juist in LA omdat het onderwerp op meerdere subfora voorkomt. Het gaat mij niet zozeer om de persoon of zijn plannen, maar meer over het feit dat het zo gespammed wordt atm. Ik denk dat we zeker zo'n 5 tot 10 van dit soort topics per dag krijgen, verspreid over het hele forum.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Ik denk dat voor het meerendeel van de topics met als onderwerp Fortuyn, NSTM de juiste plaats is om daar discussie over te voeren. De actieve topics die daar lopen vallen in aantal nog wel mee. In het slimste geval hebben er een stuk of 3 topics op dezelfde dag, over uiteenlopende onderwerpen in de lijst gestaan.

Er wordt ook zeker moeite gedaan om vergelijkbare discussies in verschillende subfora, te verplaatsen naar een enkel subforum. Bijvoorbeeld vandaag nog werd er een topic geopend in SG, deze werd dan ook snel gesloten omdat eenzelfde discussie al in NSTM werd gevoerd.

Verder wordt je ook zeker niet verplicht om alle topics over Fortuyn te lezen. Maar ik denk niet dat je hinder ondervindt aan de actieve topics die over hem lopen in SG en NSTM wat betreft aantallen.

Ik zie dat het in W&L wel wat drukker is, maar daar durf ik geen uitspraken over te doen :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat de NSTM topics betreft: ik vind het wel goed.
Er zijn nu eenmaal diverse aspecten te bespreken (van boek tot debat, etc) en ik wil persoonlijk niet dat dat door elkaar gaat lopen (ook al komt het vaak uiteindelijk wel op hetzelfde uit, toch is het een wezenlijk ander topic). Wat mij betreft dus geen probleem op deze manier!

Verwijderd

Ik ben voor het onderwerp: "Pim Fortuyn" in het themaforum.

Aangezien deze man zoveel aandacht krijgt, verdient ook wel een eigen thema.

Dank. :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee, voor TF is Pim echt ongeschikt (voor de politiek ook, maar da's mijn mening). Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt, hij is momenteel een interessant onderwerp, bijna een hype, dat gaat wel over na de verkiezingen...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Van mij mogen alle Pim Fortuyn topics doorverwezen worden naar http://www.politiekforum.nl/ . Dat lijkt me de plek om dit soort zaken te behandelen. Deze topics hebben niks met computers te maken, je vindt ze overal en nergens terug en een groot aantal replies in deze topics vind ik van zeer bedenkelijk niveau.

Verwijderd

Is het niet wat om het themaforum te veranderen naar politiek met de verkiezingen in aantocht :?

Verwijderd

Ik zal maar niet zeggen wat ik van hem vind ;). :(

En het ThemaForum veranderen is wel een goed idee denk ik ;).

Verwijderd

Kalende? Is ie nog niet uitgekaald dan onderhand? :o

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Fortuyn is een hype, en wat dat betreft is de situatie op GoT een afspiegeling van de situatie in de maatschappij. Ik denk dat het vanzelf wel afzwakt, en als dat niet gebeurt dan heeft het een bedoeling :)

Het is natuurlijk wel wenselijk om alles zoveel mogelijk in een paar topics te bundelen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 maart 2002 19:27 schreef Exirion het volgende:
Het is natuurlijk wel wenselijk om alles zoveel mogelijk in een paar topics te bundelen.
Hoezo? Onzin heeft toch ook een heel forum gekregen? En kijk eens hoeveel topics daarin staan. :P

Verwijderd

Topicstarter
Ok, helaas zie ik dat er voor mij niets anders opzit dan een actieve campagne voor mijn man te beginnen.

Probleem is wel dat ik dat eerst moet uitzoeken wie dat is :P

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 19:25

Blauw

De Schreeuw

Op woensdag 13 maart 2002 19:52 schreef hezik het volgende:
Ok, helaas zie ik dat er voor mij niets anders opzit dan een actieve campagne voor mijn man te beginnen.

Ik ben je man :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 13 maart 2002 19:52 schreef hezik het volgende:

Je kan altijd Leefbaar Hezik (LH) oprichten ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Een partij leefbaar GoT met als politiek agenda punt een apart verkiezingen subforum te krijgen? Tot een week of twee na de verkiezingen.

|{ brrr }] |

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 02:57 schreef Steffie het volgende:
Verder wordt je ook zeker niet verplicht om alle topics over Fortuyn te lezen. Maar ik denk niet dat je hinder ondervindt aan de actieve topics die over hem lopen in SG en NSTM wat betreft aantallen.
Idd, ik ergerde me eerst ook rot aan die Pim-hype (want die man ìs een hype, hij is net een Pokémonflippo ;)), maar tegenwoordig lees ik er overheen. Ik meng me niet in die discussies, hij verdient de aandacht niet.

Dus eigenlijk moet ik hier ook niet replyen :o :P

Ik had het eerst ook in mijn sig staan (Neem deze sig als je lijst Fortuyn een verschrikkelijk slechte lijst vindt), tot ik me bedacht dat ik op die manier meedeed aan de hype... :{

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 18:28 schreef janjanjansen het volgende:
Van mij mogen alle Pim Fortuyn topics doorverwezen worden naar http://www.politiekforum.nl/ . Dat lijkt me de plek om dit soort zaken te behandelen.
Het forum janjanjansen, waarvan jij de url geeft is -met alle respect- een beetje 'dood',
en niet erg actueel.

Een forum dat wél enigszins leeft is het forum "weerwoord".

Het heeft een vaste groep actieve 'posters', is wél actueel, trekt -uiteraard- een wat oudere bezoeker, is minder snel en er zijn veel minder mensen die 'posten' dan hier bij 'ons' dus binnen een week 'hoor je erbij' en kent men je... ;)

Echt inhoudelijke discussies -zelfs onderverdeeld in ministeries enzovoort- kun je inderdaad beter daar voeren.
Het forum zelf zit mijns insziens, maar ik geef toe daar weinig verstand van te hebben, op technisch gebied redelijk goed in elkaar en men werkt er ook met 'waarschuwingen' en modjes al werken ze niet zo op de voorgrond als hier.

Natuurlijk moet er op Tweakers een politieke discussie gevoerd kunnen worden want politiek raakt ook de tweaker (Fortuyn die op elke school de computerruimte wil slopen... >:) ) en straks over een week of tien met de vakanties in zicht en de verkiezingen achter de rug is ook die "hype" voorbij.

Ben het daarin met 'Grrrrrene' eens... ;)

Oh, ja de url... www.weerwoord.nl :)

(...er post zelfs iemand daar met de naam 'koekoeksjong'... >:) )

Verwijderd

Ik heb dan ook niet echt gezocht naar een goed politiek forum. Maar wat ik wilde aangeven is dat er betere plekken zijn om over politiek te discussieren dan op GoT. En de naam van de url was wat dat aangaande wel duidelijk. :)
Pagina: 1