Geachte adjes
.
Ik heb een topic geplaatst in de HK. nl http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437758/1?limit=25.
Nu blijkt dus dat mijn onderwerp al een beetje vaak aan de orde is geweest. Tja je kan niet alles bijhouden zeg ik dan maar. Er wordt dan ook op een fatsoelijnlijke manier gezegd(door CV_smiley) dat het onderwerp oud is. Ik heb daar ook op een fatsoenlijke manier gereageerd.
Maar dan Komt cyberjoy met zijn (flamerige) opmerking:
En dan komt ineens Cyberjoy met de opmerking dat IK een flame maak. En vervolgens gaat hij mijn topic in de SU posten . Dat is toch absurd!
Meneer begint zelf met een flame en zegt dat ik flame
. Ik geloof dat hier iets niet klopt.
Hier wijs ik hem op en vervolgens zegt ie dat hij op een fatsoenlijke manier heeft gereageerd.
Hierdoor is dus dat heel topic verprutst omdat hij het zo nodig vond om het te verzieken. Daarom mag hij van mijn part ook dicht, want er is toch geen bal meer aan.
Ik heb een topic geplaatst in de HK. nl http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437758/1?limit=25.
Nu blijkt dus dat mijn onderwerp al een beetje vaak aan de orde is geweest. Tja je kan niet alles bijhouden zeg ik dan maar. Er wordt dan ook op een fatsoelijnlijke manier gezegd(door CV_smiley) dat het onderwerp oud is. Ik heb daar ook op een fatsoenlijke manier gereageerd.
Maar dan Komt cyberjoy met zijn (flamerige) opmerking:
Vervolgens reageer ik met:Op woensdag 13 maart 2002 00:48 schreef Cyberboy het volgende:
Waarom letten mensen niet op? Sorry maar hier erger ik me de tering aan. De eerste is nog maar 46x langsgeweest en die tweede valt ook best mee: 138x (jaja ik heb het geteld)
Vind je het gek dat ik zo reageer??Op woensdag 13 maart 2002 00:51 schreef executor het volgende:
[..]
zeg dan nixik heb een schurft aan mensen die de hele tijd opmerken dat iets al tig keer langs is gekomen
.
Een normaal mens zit niet 24/7 op de HK hooraltans ik niet want ik heb nog een sociaal leven.
daar komt dus bij dat niet iedereen hem nog gezien heeft.
En dan komt ineens Cyberjoy met de opmerking dat IK een flame maak. En vervolgens gaat hij mijn topic in de SU posten . Dat is toch absurd!
Meneer begint zelf met een flame en zegt dat ik flame
Hier wijs ik hem op en vervolgens zegt ie dat hij op een fatsoenlijke manier heeft gereageerd.
Hierdoor is dus dat heel topic verprutst omdat hij het zo nodig vond om het te verzieken. Daarom mag hij van mijn part ook dicht, want er is toch geen bal meer aan.