Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onterechte SU melding.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Geachte adjes :).

Ik heb een topic geplaatst in de HK. nl http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437758/1?limit=25.

Nu blijkt dus dat mijn onderwerp al een beetje vaak aan de orde is geweest. Tja je kan niet alles bijhouden zeg ik dan maar. Er wordt dan ook op een fatsoelijnlijke manier gezegd(door CV_smiley) dat het onderwerp oud is. Ik heb daar ook op een fatsoenlijke manier gereageerd.

Maar dan Komt cyberjoy met zijn (flamerige) opmerking:
Op woensdag 13 maart 2002 00:48 schreef Cyberboy het volgende:
|:(

Waarom letten mensen niet op? Sorry maar hier erger ik me de tering aan. De eerste is nog maar 46x langsgeweest en die tweede valt ook best mee: 138x (jaja ik heb het geteld |:( )
Vervolgens reageer ik met:
Op woensdag 13 maart 2002 00:51 schreef executor het volgende:

[..]

zeg dan nix :X ik heb een schurft aan mensen die de hele tijd opmerken dat iets al tig keer langs is gekomen :X.
Een normaal mens zit niet 24/7 op de HK hoor |:( altans ik niet want ik heb nog een sociaal leven.

daar komt dus bij dat niet iedereen hem nog gezien heeft.
Vind je het gek dat ik zo reageer??

En dan komt ineens Cyberjoy met de opmerking dat IK een flame maak. En vervolgens gaat hij mijn topic in de SU posten . Dat is toch absurd!

Meneer begint zelf met een flame en zegt dat ik flame :?. Ik geloof dat hier iets niet klopt.

Hier wijs ik hem op en vervolgens zegt ie dat hij op een fatsoenlijke manier heeft gereageerd.

Hierdoor is dus dat heel topic verprutst omdat hij het zo nodig vond om het te verzieken. Daarom mag hij van mijn part ook dicht, want er is toch geen bal meer aan.

specs

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 15:18

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op woensdag 13 maart 2002 01:30 schreef executor het volgende:
Er wordt dan ook op een fatsoelijnlijke manier gezegd(door CV_smiley) dat het onderwerp oud is. Ik heb daar ook op een fatsoenlijke manier gereageerd.
:)

Verwijderd

Ach, dat soort dingen zoekt lastig in de HK of dat het al geweest is, en het is irritant om een paar keer per week het zelfde te lezen, maar je kan ook niet verwachten dat je elk HK-topic leest.

Ik iig niet, ik zit er ook vooral 's avonds een tijdje ter ontspanning.

Dus ach, niets van aantrekken. Jij opent een topic, paar reacties "oud :Z" en een paar die het nog niet kenden, en dan een fatsoenlijke SU melding, en een net slotje, dan is iedereen tevreden, dat over-en-weer geflame wordt niemand beter van.

En wees dat gewoon de verstandigste door je niet uit je tent te laten lokken en reageer gewoon niet op reacties die je flamerig tov van jou vind.

Kijk, het is al weer geregeld: [topic=437788/1/55] :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437758

zie mijn sluitmessage, zo denk ik erover.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Tripp
Op woensdag 13 maart 2002 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437758

zie mijn sluitmessage, zo denk ik erover.
dat heb je prachtig verwoord kerel :)

specs

Verwijderd

Zie ook deze

Ik ben het gewoon met topicstarter eens.

• Tripp
Op woensdag 13 maart 2002 01:45 schreef hezik het volgende:
Zie ook deze

Ik ben het gewoon met topicstarter eens.
hmm die had ik niet gezien :D.
mooi voorbeeld :).

ik ben in ieder geval blije dat ik deze "zaak" "gewonnen" heb :P

specs

• JvS
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Naja, lijkt me in ieder geval duidelijk...
Ik denk dat dit ook niet te voorkomen is in de huiskamer en een beetje bijsturen is het enige wat je kan doen...

Het is ook niet zo dat een SU gelijk uitgevoerd wordt hoor, mods kijken wel even of het terecht is enzo. Het wordt als hulp gebruikt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
volgens mij heb ik het nog nooit via icq of mail binnen gehad. Maar ja, hier wordt wel vaker gereageert op een verkeerde manier.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437804

een poging om in HK zelf hier eens een discussie te beginnen

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Tripp
Op woensdag 13 maart 2002 02:03 schreef LuNaTiC het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437804

een poging om in HK zelf hier eens een discussie te beginnen
nou uuhh dan kan dez dicht toch? :)

specs

• JvS
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah,ik denk dat we het er in LA wel over eens zijn enzo :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.