Toon posts:

adsl router e-tech

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste allemaal,

ik wil een mxstreamadsl abonnement maar nu heb ik de optie om inplaats van alcatel speedtouch modem een e-tech 4poorts router te nemen als ik teminste goed ben ingelicht. is dit mogelijk? en heeft er iemand ervaring met e-tech router of kan ik beter een ander merk nemen

Graag stoppen je naam + greetz oid onderaan elke post te zetten. Hiervoor kun je je sig gebruiken

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 01:12 schreef redbuhl het volgende:
beste allemaal,

ik wil een mxstreamadsl abonnement maar nu heb ik de optie om inplaats van alcatel speedtouch modem een e-tech 4poorts router te nemen als ik teminste goed ben ingelicht. is dit mogelijk? en heeft er iemand ervaring met e-tech router of kan ik beter een ander merk nemen

greets
redbuhl
Bij mij hangt de Vigor router nog altijd áchter de speedtouch, dus ik neem aan dat het bij een e-tech router ook zo is...

Verwijderd

even voor de duidelijkheid:
- of je hebt alleen een adsl modem rechtstreeks op je pc
- of je hebt een adsl modem + router (eventueel met ingebouwde hub) op je netwerk(je)
- of je hebt een adsl modem met ingebouwde router, welke je aansluit op je hub van je netwerk(je)

Als je het alcatel modem niet wil nemen, maar je wil wel met meerdere PC's het internet op zonder gateway PC, dan moet je dus een ADSL modem kopen met ingebouwde router. Modem en router appart kopen kan natuurlijk ook, maar is duurder.

Het is dus NIET zo dat je je modem kan vervangen door een router! (mocht dit niet duidelijk zijn) |:(