Toon posts:

[Silence] Rubberen Fan Montage Pinnetjes? Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 597 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik heb voor 30 piek aan rubberen pinnetjes gekocht. 12 stuks. Daarmee zou ik fans trillingsvrij moeten kunnen monteren in m'n kast (baybus er in, foto's binnenkort *D)

Zo zien ze er uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/hlpdsk/rubbertjes.jpg
De 80 mm Sunon is ter illustratie. In de kast komen 3 Papsts fans.

Die fans zijn 120, 92 en 80 mm groot. Het probleem is dat ik absoluut niet snap hoe ik fans moet monteren met die pinnetjes.

• Ten 1e kan zo'n zware 120 x 38 fan niet lekker aan die pinnetjes hangen.
• Ten 2e zit er veel afstand tussen de kast en de fan, en dus geen goede zuiging, met die rubbertjes er tussen.
• Ten 3e zit er geen schroefdraad of moertjes of wat dan ook op/aan/bij, waarmee ik de rubbertjes, en de fans ook natuurlijk, mee kan vastzetten.
• En ten 4e kan ik op eenzelfde wijze fangrills niet monteren. Wederom door gebrek aan schroefdraad/moertjes/enz.

Ik heb die pinnetjes gekocht bij www.perfectsystems.nl, maar ook daar zie ik geen info over hoe ik ze moet gebruiken.

Is er hier iemand die ze ook heeft en kan vertellen hoe dit werkt?

Verwijderd

had je niet beter rubbere revetjes kunnen halen?
code:
1
2
3
4
5
6
    |    _______
  _ | _ |    |
 |R|||R||  FAN  |
 |_|||_||    |
      |  |
      |  |

(niet echt goed maarja)
R is een rubbere revetje
die lijn tussen de 2 revetjes is een stuk kast
FAN is natuurlijk de FAN.
zo had ik het in mijn oude case.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen revetjes. Ik heb nu van die pinnetjes. En volgens de site zou ik daarmee alles trillingsvrij moeten kunnen ophangen. Maar hoe?

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
      |
      |  ____________________
     _  | |    
    / |_|_|    __
 __/    | |   /    
|__     | |  |__     |\   |
   \   _|_|  |    /\   | \  |
    \_| | |  |   /__\  |  \ |
      | |  |  /    \ |   \|
      C |
        |
        |
        |
        |

dan steek je de ene kant van dat pinnetje in de fan en de andere kant in de case.
ik zou denken dat het zo moet.
hoe anders? niet?
zou is het volgens mij wel bedoelt.

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:41

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Ja, je hebt die ene al bijna goed zitten - je moet 'm alleen nog wat verder d'erin trekken:
code:
1
2
3
4
5
plaat    fan
     \  /
     | |
----|||||-------
     | |

Het dunne ringetje in het midden is het enige wat tussen de fan en de bevestigingsplaat zit. Het beste gaat dit door het geheel op de bevestigingsgaten te zetten en dan aan beide einden van de pin te trekken zodat het trompetvormige einde geheel door beide einden gaat.
Ofwel - hoe zoiets simpels in woorden toch verotte lastig is uit te leggen :)

Specs ...ik doe er niets meer aan.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 00:32 schreef DeBolle het volgende:
Ja, je hebt die ene al bijna goed zitten - je moet 'm alleen nog wat verder d'erin trekken:
code:
1
2
3
4
5
plaat    fan
     \  /
     | |
----|||||-------
     | |

Het dunne ringetje in het midden is het enige wat tussen de fan en de bevestigingsplaat zit. Het beste gaat dit door het geheel op de bevestigingsgaten te zetten en dan aan beide einden van de pin te trekken zodat het trompetvormige einde geheel door beide einden gaat.
Ofwel - hoe zoiets simpels in woorden toch verotte lastig is uit te leggen :)
dat bedoel ik :)
zie mijn tekeningetje, beetje vaag maarja.

Verwijderd

Beetje zeepsop aan die rubbertjes en gedeeltelijk in de gaatjes van de fan trekken en gedeeltelijk in de gaten van je kast trekken.

Verwijderd

Topicstarter
Moet je dan niet enorm met lomp geweld aan die pinnetjes trekken?

Em dan hoort dus ook aan de buitenkant van de kast een heel stuk uit te steken? Daar is gewoon een schaar in te zetten dan? Anders zit het de bezel in de weg.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40

mvds

Totally awesome!

Heej HlpDsK, waar heb je die dingen gehaald joh? Ik zoek er al een tijdje naar.

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
staat in 1 van zijn posts
www.perfectsystems.nl

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 maart 2002 09:08 schreef Loran het volgende:
staat in 1 van zijn posts
www.perfectsystems.nl
|:(

Djeez, ik weet dat het vroeg is, maar ik dacht mijn ogen toch al open te hebben...

Sorry.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:25
mijn paint skillz:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markhuizing/rub.jpg

zwart = rubber
groen = kast
rood = fan

Oh ja, hoe je ze er in doet:
denk het rubbertje en de fan in m'n tekening ff naar rechts zodat de zwarte lijn niet door de groene gaat. En dan weer terug. Hopelijk begrijp je dit :9

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Op woensdag 13 maart 2002 09:17 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
mijn paint skillz:

[plaatje]
zwart = rubber
groen = kast
rood = fan
Daar zou ik inderdaad ook voor gaan, dat lijkt mij het logisch-te :?

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 maart 2002 09:20 schreef Loran het volgende:

[..]

Daar zou ik inderdaad ook voor gaan, dat lijkt mij het logisch-te :?
Als die :? slaat op logisch-te, dan zou ik zeggen, doe maar meest logische :)

HlpDsK, laat je nog wel weten hoeveel geluid het scheelt als je die dingen erin hebt zitten?

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Als je ze bij Perfectsystems hebt gehaald, kun je dit toch het beste aan hun vragen? Dat laatste plaatje lijkt me ook het meest logisch btw...

I'm not as think as you stoned I am

• tofus
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Je bent moderator op een tweakers-forum...
je besluit dat het tijd word voor een mod..
je koopt onderdelen...

...en DAN ga je je pas afvragen hoe je ze moet gebruiken?

Sorry hoor, maar RTFM. Ik vind dit geen vragen voor een tweakers-moderator. Laat iemand die HlpDsk een flinke schop onder z'n reet geven, en 'm doorverwijzen naar www.7volts.com...

...daar staat precies HOE en WAT je nodig hebt om je fans trillingsvrij te monteren.

(misschien isset regelrechte zelfmoord om zo'n moderator z'n vet te geven, maar kom op zeg! Van een hardcore tweaker mag je volgens mij wel wat meer verwachten dan een uiting van onbaatzuchtige luiheid, zoals deze posting van HlpDsk).

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• mvds

mvds

Totally awesome!

Een mod is ook gewoon een mens, en ook (soms) een gewone user van het forum hoor. Dus hij heeft net zoveel recht als ieder ander om vragen te hebben over het een en ander. Je mag je ook wel wat normaler en vriendelijker uitdrukken hoor kerel!

Zoals je al kon zien, han hij al gekeken of er een manual op de site van de winkel stond, en die stond er dus niet.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik heb die ook van Perfect-systems, ik dacht eerst ook dat je die er met geen mogelijkheid in die gaatjes krijgt!
Maar je moet eerst gewoon goed duwen en dan heel hard aan het uiteinde trekken, nee je trekt ze echt niet stuk! (had wel pijn in m'n vingertoppen)

Als je heel goed kijkt zie je ze op de 2de fan (die onder die heatsink)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015187197

Verwijderd

Leuk die pinnetjes, maar hoe heten die dingen? Heb ze gezocht bij perfect systems maar konze niet vinden.

• tofus

tofus

it's all in the game

Op woensdag 13 maart 2002 09:46 schreef obsidian het volgende:
Een mod is ook gewoon een mens, en ook (soms) een gewone user van het forum hoor. Dus hij heeft net zoveel recht als ieder ander om vragen te hebben over het een en ander. Je mag je ook wel wat normaler en vriendelijker uitdrukken hoor kerel!

Zoals je al kon zien, han hij al gekeken of er een manual op de site van de winkel stond, en die stond er dus niet.
Hmm.. Ik schijn nu eenmaal onvriendelijk over te komen als ik iemand de waarheid zeg; want zeg nu zelf? Had ik ongelijk dan?!?

En wat betreft die manual: die had 'ie al moeten bekijken VOORDAT 'ie uberhaupt z'n portemonee opentrok. Dan had ie geweten dat 'ie gewoon grommets nodig had, en dat die dingen
nog een stuk goedkoper zijn ook.

Dit is beginnersvraag, en als beginners inderdaad kunnen bepalen wie wat in een thread zegt (moderator), dan is het niveau wel heel laag gedaald...

...waarom ben ik dan onvriendelijk wanneer ik hier op wijs?
Ik vind dat je een moderator mag aanspreken op zijn verantwoordelijkheid, en dat heb ik dus bij deze gedaan.

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 23-02 22:20

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 13 maart 2002 09:53 schreef tofus het volgende:

[..]

Hmm.. Ik schijn nu eenmaal onvriendelijk over te komen als ik iemand de waarheid zeg; want zeg nu zelf? Had ik ongelijk dan?!?

En wat betreft die manual: die had 'ie al moeten bekijken VOORDAT 'ie uberhaupt z'n portemonee opentrok. Dan had ie geweten dat 'ie gewoon grommets nodig had, en dat die dingen

Dit is beginnersvraag, en als beginners inderdaad kunnen bepalen wie wat in een thread zegt (moderator), dan is het niveau wel heel laag gedaald...

Ik vind dat je een moderator mag aanspreken op zijn verantwoordelijkheid, en dat heb ik dus bij deze gedaan.
tofus en obsidian -1 off-topic! :P

Hmm, gewoon een rubbertje pakken en die tussen de kast en de fan persen door je fans met een tiewrap aan te trekken doet wonderen :) Magoed, dit werkt ook wel.. alleen hebje een klein kiertje.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• WooK
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op woensdag 13 maart 2002 09:53 schreef tofus een verhaal:
[..]
Ik had hetzelfde id een beetje maar drukte het iets subtieler uit :)
Iets kopen en je daarna pas afvragen hoe het werkt is imo nl best wel |:( :D

Maarja daar kan dit forum o.a. voor gebruikt worden :)

I'm not as think as you stoned I am

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 09:08

AcouSE

Swedish Chef

Even een dupje afwasmiddel op die schuine kantjes, dan gleiden ze een stuk makkelijker door de gaatjes. (gewoon rubber heeft immers een hoge wrijvingscoëfficient)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf vindt ik het een vrij normale vraag hoor.
Mensen die zeggen dat je eerst moet weten hoe het ding werkt voordat je hem koopt, bullshit.
Vorige week heb ik een DVD speler gekocht, dan zeg ik toch ook niet eerst tegen die verkoper van "mag ik eerst de handleiding lezen?, anders weet ik niet hoe die werkt voordat ik hem koop" |:( |:(

Maar goed het zal zeker wel aan mij liggen :z

Ontopic]

HlpDsK, is het al gelukt?

39

• Wimo.
  • Laatst online: 11:17

Wimo.

Shake and Bake!

Op woensdag 13 maart 2002 09:44 schreef tofus het volgende:
Je bent moderator op een tweakers-forum...
je besluit dat het tijd word voor een mod..
je koopt onderdelen...

...en DAN ga je je pas afvragen hoe je ze moet gebruiken?

Sorry hoor, maar RTFM. Ik vind dit geen vragen voor een tweakers-moderator. Laat iemand die HlpDsk een flinke schop onder z'n reet geven, en 'm doorverwijzen naar www.7volts.com...

...daar staat precies HOE en WAT je nodig hebt om je fans trillingsvrij te monteren.

(misschien isset regelrechte zelfmoord om zo'n moderator z'n vet te geven, maar kom op zeg! Van een hardcore tweaker mag je volgens mij wel wat meer verwachten dan een uiting van onbaatzuchtige luiheid, zoals deze posting van HlpDsk).
Zeur niet zo man.. als hlpdsk een normale gebruiker was geweest had je ws niet eens gereageerd. Die vent weet genoeg van hardware en als ie nou een keer een simpele vraag heeft dan heeft ie het recht om die te stellen.. en als je geen antwoord weet of niet normaal kan antwoorden kun je beter weggaan

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32
gewoon er in "trekken", dat is het effectiefste jah, beetje afwasmiddel er overheen -> als het droog is glijdt het niet meer..

sim-pel :+

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 09:53 schreef tofus het volgende:

Je hebt pas 56 posts en je komt net kijken hier. Ff dimmen kerel. Het is echt een supernormale vraag :?

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:34 schreef _sNaRs_ het volgende:

[..]

Je hebt pas 56 posts en je komt net kijken hier. Ff dimmen kerel. Het is echt een supernormale vraag :?
Precies, de posts maken i.m.o geen hol uit hoor, maar hij kan wel ff normaal doen, praat normaal of hou je mond gewoon

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
Mag ik u vragen te stoppen met offtopic gaan en Mr. HlpDsK verder te helpen?
Bvd.

• tofus

tofus

it's all in the game

Ik wist niet dat mijn 'troll' zoveel commotie zou veroorzaken...

...maar een forum is naar mijn mening een plaats waar men
zijn/haar mening kan laten horen, en naar mijn mening had HlpDsk (als ervaren tweaker) gewoon zich wat beter in de materie kunnen verdiepen voordat 'ie met zo'n vraag als deze een thread opende...

En wat betreft die hulp: ik verwees toch naar 7volts? daar staat werkelijk alles wat je moet weten om je fans stil in je kast te krijgen.

En inderdaad, als een niet-moderator deze vraag had gesteld, had ik me er niet zo druk over gemaakt. Ik maak me trouwens uberhaupt niet zo druk...tis maar een forum, niet?

Anyways, als HlpDsk echt met z'n handen in 't haar zit isset misschien een slim idee om gewoon effe te bellen naar de betreffende winkel waar 'ie die krengen heeft gehaald...

BTW: Ik kom niet net kijken. Ik ben net aangemeld. Da's wat anders...

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 09:08

AcouSE

Swedish Chef

Zeg HlpDsK, die 30 piek waar je het over hebt, dat zijn toch wel guldens he?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 09:32 schreef obsidian het volgende:

[..]

Als die :? slaat op logisch-te, dan zou ik zeggen, doe maar meest logische :)

HlpDsK, laat je nog wel weten hoeveel geluid het scheelt als je die dingen erin hebt zitten?
Zeker. Ik heb ze nu in de kast zitten (op de 120 mm na), in de originele fancasings. Ik heb een Addy 7896 gekocht en daar ga ik m'n nieuwe zooi inbouwen. Die kast moet nog in de gezaagd worden en ook gaatjes geboord en die casings er uit overal. En dan die fans er in, en een geluidsinsolatie-set van neopreen en noppenfoam.

Maarre .. de baybus werkt, en ik heb de fans al gekocht op CFM maar voornamelijk decibel. Op 12 volt ratelen ze een klein beetje zo direct op de kast, maar behoorlijk stil voor 12 volt. Papst heerst echt zwaar!

En op 7 volt hoor ik de 80 mm en de 92 mm zo goed als niet, met de kast open.

Die van 80 mm is bv 19 dB op 12 volt. Op 7 is ie echt onhoorbaar *D

Die 120 mm op 12 volt is 28 dB. Dat is wel hoorbaar, maar niet storend. Wel die ratel, maar dat moet weg zijn met dit rubber.

Ik heb foto's van de baybus en zo .. die komen er nog wel een keer aan :)

Hij is erg mooi geworden, en het staat echt 8-) in zo'n Addy :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 16:09 schreef AcouSE het volgende:
Zeg HlpDsK, die 30 piek waar je het over hebt, dat zijn toch wel guldens he?
Ja. 4 Euro nogwat per setje. En dan 3 setjes.

En tofus: zeur aub niet zo wil je. Dit is echt een doodnormale vraag. Ik pretendeer nergens alles te weten, en zelfs al weet ik wel vrij zeker hoe iets moet, dan schaadt het nog niet om even advies in te winnen op het forum. Ik heb trouwens al duizenden (letterlijk) keren zo veel mensen geholpen op het forum dan dat jij übehaupt posts hebt. Zoals al gezegd: je komt net kijken en je weet amper hoe het er hier aan toe gaat. Relaxt kerel. Diepe zucht.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 13 maart 2002 10:15 schreef AcouSE het volgende:
Even een dupje afwasmiddel op die schuine kantjes, dan gleiden ze een stuk makkelijker door de gaatjes. (gewoon rubber heeft immers een hoge wrijvingscoëfficient)
Tnx voor de tip... ik heb hier van die grommets liggen, maar die kreeg ik ook nooit goed in de gaatjes (ja gaatjes waren wel opgeboord)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• tofus

tofus

it's all in the game

Okee...jullie hebben gelijk. Punt uit.

Maar dan wil ik je ook meteen een tip geven: Kijk de volgende keer eerst wat verder voordat je 30,- uitgeeft aan iets wat je ook met 80 eurocents had kunnen fixen...

"Good results are often preceeded by good preparation"

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 07:35 schreef HlpDsK het volgende:
Moet je dan niet enorm met lomp geweld aan die pinnetjes trekken?

Em dan hoort dus ook aan de buitenkant van de kast een heel stuk uit te steken? Daar is gewoon een schaar in te zetten dan? Anders zit het de bezel in de weg.
Op de manier zoals ik schetste moet het lukken. Evt. even met een tangetje er aan trekken als het met je handen niet lukt. Na montage die "piemeltjes" even afknippen (nee niet trekken) en klaar ben je.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 18:09 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Op de manier zoals ik schetste moet het lukken. Evt. even met een tangetje er aan trekken als het met je handen niet lukt. Na montage die "piemeltjes" even afknippen (nee niet trekken) en klaar ben je.
Ik ga 't vandeweek eens proberen :)

Ff kijken .. er zitten 2 inkepingen in. --<=-|-=>-- zoiets.

Dan kan de ene op de fan. En de andere op de kast. En hopelijk met wat lomp geweld kan er dan nog een fangrille tussen ook. :)

Verwijderd

Dat is duidelijk.
Kan dicht.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 22:22 schreef linus-1 het volgende:
Dat is duidelijk.
Kan dicht.
Ehh, waarom dicht? Er kunnen nog tips komen. Er kunnen nog vragen komen. Er kan nog vanalles.

Een topic wordt niet gesloten als het is opgelost hoor. Da's maar soms van toepassing :)

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 22:25 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ehh, waarom dicht? Er kunnen nog tips komen. Er kunnen nog vragen komen. Er kan nog vanalles.

Een topic wordt niet gesloten als het is opgelost hoor. Da's maar soms van toepassing :)
Lijkt me niet zo'n mega probleem om een paar van die dingetjes te monteren om er een hele discussie over te voeren. Heb je er wel behoefte aan ga dan vooral ook door. Maar sommige discussies waarin sommige mensen ook nog op tips en antwoorden zitten te wachten worden mijns inziens (vrij vaak) dicht gegooid. Naar mijn mening niet altijd terecht.

• DRaakje
  • Niet online
heb je 30 piek betaald voor die grommets??? ikzelf zoek ook nog iets wat hetzelfde veroorzaakt. Maar dat vindt ik een beetje duur, zijn er geen alternatieven???

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 23:34 schreef DRaakje het volgende:
heb je 30 piek betaald voor die grommets??? ikzelf zoek ook nog iets wat hetzelfde veroorzaakt. Maar dat vindt ik een beetje duur, zijn er geen alternatieven???
Jawel. Simpele rubberen 'grommets', met en gewone schroef er door.
Maar ik doe het liever meteen goed.

Kwaliteit heeft een prijs.

• tofus

tofus

it's all in the game

Op woensdag 13 maart 2002 23:34 schreef DRaakje het volgende:
Bij Display hebben ze voor 80 eurocents een zakje grommets. Daar zitten er acht in.

• DRaakje
  • Niet online
wow bedankt voor de snelle reply, ik denk dat ik morgen maar eens langs ga bij display, ik denk dat ze ook wel dit hebben.

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0208027421016059197&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=14315&TK_PAR[MEDIUM]= sorry voor de lelijke url, maar anders mislukt de link!!!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 maart 2002 23:04 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo'n mega probleem om een paar van die dingetjes te monteren om er een hele discussie over te voeren. Heb je er wel behoefte aan ga dan vooral ook door. Maar sommige discussies waarin sommige mensen ook nog op tips en antwoorden zitten te wachten worden mijns inziens (vrij vaak) dicht gegooid. Naar mijn mening niet altijd terecht.
Maar in dit geval wil ik nog graag de resultaten weten, dus laat maar lekker open. :)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:08
Op woensdag 13 maart 2002 23:38 schreef tofus het volgende:

[..]

Bij Display hebben ze voor 80 eurocents een zakje grommets. Daar zitten er acht in.
waar zit Display dan, heeft iemand een URL? Want als ze goedkoper zijn dan bij PS dan wil ik ze ook wel :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 09:20 schreef obsidian het volgende:

[..]

Maar in dit geval wil ik nog graag de resultaten weten, dus laat maar lekker open. :)
Als je de achterliggende gedachte achter mijn opmerking leest bedoel ik dus hetzelfde.
Topics worden soms te snel dicht gegooid naar mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 09:52 schreef DRaakje het volgende:
http://www.display.nl :?
Simpel hé.
Pagina: 1