Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Verwijderd
Precies hetzelfde verwacht ik van mensen om een 'hogere' status te krijgen als je dat zou doen.
Het aantal posts zegt totaal niks over de kennis van de user. En mocht je zijn posts willen bekijken, dan kijk in zijn profiel. Daar wordt tevens om de zoveel tijd de HK posts ervan af gehaald (pas geleden nog gebeurt, zie MF daarvoor) en heb je dus een indicatie van zijn aantal posts in de tech-fora
HlPDsK (ik kan je naam niet met caps/zonder caps spellen) jij hebt gewoon pech dat ik je naam nooit goed schrijf
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
1500 post lijkt heel wat, maar ik denk dat got een hoop users heeft die dat hebben.
Ach, wat is status? De man die hier voor het eerst komt en een berg praktijk ervaring heeft of iemand die thuis achter zijn pc zit en hier al een hele berg tech posts heeft??
Om deze reden vind ik dit idee al niet goed. Iemand is Die-hard door de kwaliteit van zijn replies, niet door de kwantiteit...Op dinsdag 12 maart 2002 23:52 schreef CrashOne het volgende:
Tja, wanneer ben je een die-hard??
1500 post lijkt heel wat, maar ik denk dat got een hoop users heeft die dat hebben.
Ach, wat is status? De man die hier voor het eerst komt en een berg praktijk ervaring heeft of iemand die thuis achter zijn pc zit en hier al een hele berg tech posts heeft??
Hetzelfde kan dan met zeurpieten enzo (hence de dieptrieste icon dief). Op die manier hoeft niet iedereen een title te hebben, maar is het een eer/afgang als jij one of the chosen few bent.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
In principe gebeurd dat al, maar 1 post is niet genoegOp woensdag 13 maart 2002 12:19 schreef Devil het volgende:
Misschien kan zo iets wel, maar dan niet afhankelijk van het aantal post. Het lijkt mij bestwel leuk als een modje iemand een title zou kunnen geven. Stel dat hij rondsurft in zijn forum en dan opeens een geweldige post tegenkomt, dan kan hij de poster 'belonen' door hem een titel te geven.
Hetzelfde kan dan met zeurpieten enzo (hence de dieptrieste icon dief). Op die manier hoeft niet iedereen een title te hebben, maar is het een eer/afgang als jij one of the chosen few bent.
Als je een stapel goede posts hebt kun je de status "regular" krijgen, deze is echter niet zomaar verdiend hier moet je echt veel werk voor doen, en een modje bepaald uiteindelijk of je hem uberhaubt krijgt
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik dus mijn plaatje verandert met fireworks opgeslagen als png, 60x60 8.733 bytes. Krijg ik de melding als ik mijn plaatje wil uploaden dat het geen geldige indeling is (jpg/igf/png). Dus ik png bestandje geexporteerd naar jpg, 60x60 2.392 bytes. Weer hetzelfde verhaal iemand een idee?
Aannames zijn fataal.
Verder heeft het IMHO ook niet zoveel nut.
Zo beter HlpDsK?
Verwijderd
HeerlijkOp woensdag 13 maart 2002 17:42 schreef BigBart het volgende:
Ja werkt nu wel, bedankt.Alleen stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht (eerst was het jakki2.jpg en jakki2.png). Begrijp alleen wat daar mis mee is!?
Zo beter HlpDsK?