Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vraagje mbt sequence project w&g

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit topic dus.

alles loopt nu lekker, en ik zit met plannen om een sequel te maken (zie sig). is het handiger om daar straks een nieuwe topic voor te openen, of om verder te gaan in hetzelfde? Wellicht gaan beide projecten gedeeltelijk overlappen, dus ik weet niet echt wat overzichtelijker is.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Geen nieuw topic. Dat het een puinzooi wordt in dergelijke topics, dat hoort erbij. Zie andere thema-topics als tweaktown. Kwestie van mensen die graag willen reageren. Als je iets overzichtelijk wil, bouw er dan een leuk siteje voor.

Overigens is het veel handiger om dit soort vragen via mail te stellen omdat dat niet het hele forum zich er tegenaan gaat bemoeien :) Iets wat in dit geval al helemaal niet nodig is :)

[edit]
Begrijp eigenlijk niet waarom je nu met een sequel komt als deze net goed en wel loopt..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
excuus, ik dacht juist dat dit forum voor dit soort vragen was. Ik ga nog lang niet beginnen met die sequel, alleen wat ideeen spuien. Ben benieuwd hoe het loopt.

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 12 maart 2002 23:51 schreef mophor het volgende:
excuus, ik dacht juist dat dit forum voor dit soort vragen was. Ik ga nog lang niet beginnen met die sequel, alleen wat ideeen spuien. Ben benieuwd hoe het loopt.
Gewoon tegen die tijd ff mailen, mijn mail is ozboz@tweakers.net en wil je de mods+HGA in 1x dan wgmods@tweakers.net

Wanneer iedereen zijn beurt in een redelijk tempo af maakt (ook de reden waarom ik even oversla) dan lijkt het mij prima lopen, iedereen is iig wel enthousiast.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De puinhoop die tweaktown is, is natuurlijk wel speciaal. Maarja Spiney wil graag het grootste topic allertijden hebben.

* Yellow|A zou het sluiten een post voor dat 'ie het record breekt :)

Toch is misschien zodra Sequence helemaal af is het wel een goed idee om een week of twee later het nieuwe sequel topic te openen ... eerst even rust en dan ... weeeeee!

|{ brrr }] |

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
* Blue-eagle doet niet mee, maar volgt alles, en downd ook elke .psd :)

Maar voor een nieuwe (eventuele variant) op het sequence project moet toch een nieuw topic kunnen? Anders halen vooral nieuwelingen die een week GoT hebben gemist alles doorelkaar.. da`s niet erg handig lijkt me zo. Krijgt iedereen weer ICQ pal`s d`rbij :D
Pagina: 1