Ik heb er hier onder xp geen problemen mee.
Heb je de nieuwste patch? Heb je de compatability modes gebruikt? Heb je gesearched? (volgens mij niet namelijk -> [search=gta2 xp])
Edit: Damn you crash
There is no magic.
zou ik het anders vragen?Op dinsdag 12 maart 2002 23:22 schreef The Will het volgende:
Heb je de nieuwste patch? Heb je de compatability modes gebruikt? Heb je gesearched? (volgens mij niet namelijk -> [search=gta2 xp])
Edit:Damn you crash
Ja alle compatability modes gebruikt
Ja nieuwste patch
Ja gesearched en niets gevonden
Krijg gewoon zo'n error report...
Jij hebt de illegale geripte versie, de ISO werkt wel
Heb je legale of illegale?
In geval van illegale werkt de rip niet echt lekker, en voor de iSO moet je alsnog een goede crack hebben om hem aan de praat te krijgen. Kortom, zoek wat beter (buiten GoT) hier zou ik het iig niet vragen.
In geval van illegale werkt de rip niet echt lekker, en voor de iSO moet je alsnog een goede crack hebben om hem aan de praat te krijgen. Kortom, zoek wat beter (buiten GoT) hier zou ik het iig niet vragen.
There is no magic.
Ehhmm, hier niet?Op dinsdag 12 maart 2002 23:27 schreef The Will het volgende:
Heb je legale of illegale?
sorryOp dinsdag 12 maart 2002 23:22 schreef The Will het volgende:
legale (4,45 euro bij de bart smit) bonnetje nog zien?
Laten we het anders zeggen, er zijn veel mensen die problemen hebben met de rip. Ik zeg niet dat hij _nergens_ goed werkt, maar het is wel vaak dat de rip voor problemen zorgt.
Fatbenny, je hoeft mij het bonnetje niet te laten zien hoor, als jij zegt dat je hem legaal hebt geloof ik dat wel.
Fatbenny, je hoeft mij het bonnetje niet te laten zien hoor, als jij zegt dat je hem legaal hebt geloof ik dat wel.
There is no magic.
Misschien kun je hier wat mee? Gewoon gevonden met Google -> zoeken op 'GTA2 xp patch'-> http://www.gamehelp.com/talk/pc/grand_theft_auto_2/52332050.htm
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Hij heeft de nieuwste patch al
There is no magic.
Pagina: 1