[redhat]standaard ondersteuning voor vpn

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou dacht ik ergens gelezen te hebben dat rh standaard vpn masq in de kernel had zitten.... iemand een idee of dat echt zo is? Want heb nl (ivm chello 5 gig limiet) heel snel een firewall met vpn ondersteuning en accounting nodig. Ntop krijg je niet op smoothwall draaiend dus toch maar weer normaal gaan routen via linux **is ook wel leuker**.

Verder lukt het me maar niet om een kernel met vpn masq te compileren.... krijg elke keer foutmeldingen bij de make bzimage :?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Op dinsdag 12 maart 2002 23:12 schreef orkaan het volgende:
Nou dacht ik ergens gelezen te hebben dat rh standaard vpn masq in de kernel had zitten.... iemand een idee of dat echt zo is? Want heb nl (ivm chello 5 gig limiet) heel snel een firewall met vpn ondersteuning en accounting nodig. Ntop krijg je niet op smoothwall draaiend dus toch maar weer normaal gaan routen via linux **is ook wel leuker**.

Verder lukt het me maar niet om een kernel met vpn masq te compileren.... krijg elke keer foutmeldingen bij de make bzimage :?
Ik heb er ook probs mee gehad, en uiteindelijk opgegeven. Zelfde probleem ook in bzimage, en nog wat anderen (error 2 :? ed)

Nu heb ik RH7.2 draaien, als oplossing, en hiervoor is dus helemaal GEEN patch te vinden.

Als mensen dus ook een oplossing voor dit probleem weten, hoor ik het graag.