mijn enermax fan luidruchtig

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik heb vanmidddag een enermax 80mm fan gekocht, zeiden dat ie ztil was, en heeft tevens regelbare snelheid, dus ik heb em aangesloten, maar hij maakt meer geluid als een oudere 80mm fan, het is niet echt t geluid van stromende lucht, maar meer de vrijving van de lagers, zelfs op ze laagste toerental (ongeveer 1000 tpm) maakt dat geluid, ik heb er al paar druppeltjes olie ingedaan, helpt niet, moet ik hem eerst soort van inrdraaien ofzo, dat t geluid na verloop van tijd verdwijnt?

voor de duidelijkheid, t is een paarse, met gouden grill en doorzichtige bladen, en regelbare toeren

bvd

Verwijderd

ik zou voordat je hem helemaal sloopt gewoon ff een andere bij de winkel halen...

en dan hopen dat die wel stil is

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 22:56 schreef _ferry_ het volgende:
ik heb vanmidddag een enermax 80mm fan gekocht, zeiden dat ie ztil was, en heeft tevens regelbare snelheid, dus ik heb em aangesloten, maar hij maakt meer geluid als een oudere 80mm fan, het is niet echt t geluid van stromende lucht, maar meer de vrijving van de lagers, zelfs op ze laagste toerental (ongeveer 1000 tpm) maakt dat geluid, ik heb er al paar druppeltjes olie ingedaan, helpt niet, moet ik hem eerst soort van inrdraaien ofzo, dat t geluid na verloop van tijd verdwijnt?

voor de duidelijkheid, t is een paarse, met gouden grill en doorzichtige bladen, en regelbare toeren

bvd
Ik heb ze ook. Hier zijn ze stil. Denk productie fout -> terug brengen.

Verwijderd

Ik heb 3 x 80 en 3 x 120 mm. Ze zijn niet echt superstil maar dat geluid is van de stromende lucht, en geen lagers die je hoort.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Die stroomende lucht zal je altijd horen :z

iStockphoto

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 maart 2002 13:29 schreef BlizzarD het volgende:
Die stroomende lucht zal je altijd horen :z
Maar daar had hij het niet over. :)

maak van die :z maar een :Z slaperd! :)

Dude, gewoon teruggaan.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
dr zit nu wel en kras op, maar ik zeg gewoon van, dat doet er nmiet toe, t gaat er gewoon om dat ie herrie makt, en zonder kras doet ie dat ook, en als ze zeggen van dat is niet meer om te ruilen zeg ik wel van dat is toch zkr wel garantie???

in ieder geval bedankt :), ga morgen effe langs want moet morgen werken dus dan heb ik geen tijd
Pagina: 1