"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Ik vind het moeilijk om goed te oordelen.... ik zie zelf graag het grote geheel (dus de banner toegepast)
Maar wat ik zie staat mij persoonlijk wel aan
like it
Maar wat ik zie staat mij persoonlijk wel aan
like it
ok , hij staat op deze site :
*spam*
Das niet nodig.
*spam*
Das niet nodig.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Een gewone banner is trouwens 468*60, dit is gewoon te groot. Dat gaan de mensen niet meer herkennen als banner hoor, maar goed, dat moet je zelf weten
Er is geen pakkende tekst, ik vind hem wel mooi. Hij valt te weinig op voor een banner en zoals hierboven ook gezegd, hij is te breed.
een banner moet werven; overtuigen om op te klikken; ik vind dit toch meer een leuke wallpaper voor mijn Psion.
Ik vind 'm meer op een header lijken, een banner moet gewoon 468x60 zijnOp dinsdag 12 maart 2002 22:51 schreef LoW.R1D3R het volgende:
hey peeps , ik ben nu een soort manga/anime site aan het maken en ik heb dus al een bannertje gemaakt...
nu wil ik ff weten wat jullie ervan vinden! commentaar is welkom (in mate)
dit is em dus:
[afbeelding]
Vond ik ook al.Op dinsdag 12 maart 2002 23:52 schreef mr10 het volgende:
ik vind em een beetje flets
Verder wel mooi trouwens
Dit is geen banner. Het vertelt niks, is te groot om te passen op een standaard banner plek, dus niks.
Als visual op je site okay, maar als banner nee. Als visual moet het wel in de wu van je algemene site passen.
* Yellow|A wu en visual
Als visual op je site okay, maar als banner nee. Als visual moet het wel in de wu van je algemene site passen.
* Yellow|A wu en visual
|{ brrr }] |
hij is mooi, maar het is inderdaad geen banner.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
me2Op woensdag 13 maart 2002 12:08 schreef dawuss het volgende:
hij is mooi, maar het is inderdaad geen banner.
Is ie niet een beetje groot voor een banner?
Volgens mij hoort een banner 468x60 te zijn...
Spuit 11 toch....Op woensdag 13 maart 2002 16:43 schreef Barracuda_82 het volgende:
Is ie niet een beetje groot voor een banner?
Op dinsdag 12 maart 2002 (bijna een dag eerder) om 23:24 schreef Cheatah al het volgende:
Een gewone banner is trouwens 468*60, dit is gewoon te groot. Dat gaan de mensen niet meer herkennen als banner hoor, maar goed, dat moet je zelf weten
Lijkt meer op een topframe van een je site 
maar voor een banner is die size idd een beetje TE ( zie posts erboven van de mede tweakers )
maar voor een banner is die size idd een beetje TE ( zie posts erboven van de mede tweakers )
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Hij is grafisch wel mooi maar ik denk dat ie als banner zijn doel niet bereikt. Hij valt namelijk nauwelijks op. Wil je er bezoekers mee naar je site lokken, dan zul je de aandacht moeten trekken, en dat doe je hiermee imho niet.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Ik vond hem gisteren al op het randje, maar ik had al 3 fan-topics in LAOp woensdag 13 maart 2002 20:38 schreef Gordijnstok het volgende:
Waarom worden dit soort zaken wel toegelaten maar sitechecks nietBeetje vreemd
Maar goed, nu we in herhalingen gaan vallen kan deze wat mij betreft wel dicht; bij deze
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()