[AUTO] Line-out = RCA-out?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

Topicstarter
Simpele vraag lijkt me, op remco-online.be spreken ze bij de ene radio van line-out, bij de andere weer van RCA-out, dit is toch hetzelfde veronderstel ik?
En nog eentje, als ze spreken van 2 line-outs, zijn dit dan ook effectief 2 RCA-outs (indien line-out == RCA-out :))

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 22:40 schreef SM-DoubleD het volgende:
Simpele vraag lijkt me, op remco-online.be spreken ze bij de ene radio van line-out, bij de andere weer van RCA-out, dit is toch hetzelfde veronderstel ik?
En nog eentje, als ze spreken van 2 line-outs, zijn dit dan ook effectief 2 RCA-outs (indien line-out == RCA-out :))

Thnx!
Niemand? Ik zit hier namelijk redelijk ongeduldig te wachten om die 'Bestel'-knop aan te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3251

Ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20084

Is dit wel zo?

Ik weet dat line-out signaal geloof ik maximaal 1 volt top-top signaal geeft, terwijl high-end auto audio equipment gebruik maakt van HL (High Level) RCA outputs, en die zijn 4 volt top-top (dat heb ik namelijk). Dit is precies de reden waarom je op versterkers de ingangs gevoeligheid kunt instellen.

EiSl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37
Voor zover ik weet is RCA out hetzelfde als line-out.

Gewoon tulpies dus om je versterker aan te knopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

RCA is gewoon een naam van de methode van aansluiten (tulpstekkertjes in de volksmond, of cinch). Een line out op een autoradio is dus gewoon een line-out en een RCA-out is ook gewoon een line out. en twee line-outs houdt in dat er dus twee RCA-outs opzitten :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19680

Op woensdag 13 maart 2002 08:28 schreef EiSl het volgende:
high-end auto audio equipment
hoe doe je dat.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024