Toon posts:

AMD XP 1900+ op asus A7V133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeienavond,

ik heb een A7V133 en daar draaide een 1333 athlon op

Nu heb ik na veel gesearch hier gezien dat een 1900+ ook wil draaien op dit mobo.

Ik had een bios versie 1007 die ik nu geupdated heb naar 1008 omdat het niet werkte.

Hij boot netjes noem maar op alleen wil hij mij ata100 promise niet starten.
en die heb ik juist nodig :(

Wat ook niet onbelangrijk is dat mijn X rate geforceerd op 12 moet zonder start mijn vga niet op.

Iemand ervaringen hier mee

ps asus is een goed merk maar die web site mag verbranden qua snelheid deteri**** :-)>

hints welkom graag want ik wil hem graag hebben draaien

alle hardware en kabel zitten echt goed dus dat zou het niet moeten zijn

tnx

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb begrepen dat afhankelijk van de revisie die je hebt, je je mobo van de jumperfree setting moet afhalen, dit betekent dus dat je hem dus op "jumpermode" moet zetten en dat je dan niet meer vanuit het bios van alles kunt instellen. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag want ik heb ook een A7V133 en wil ook weleens een snellere XP processor....

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ik heb hem al op 12 x staan maar toch start hij niet door mijn ata100 ziet hij nu we lmaar hij start daadwerkelijk niet door

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je mobo moet revisie 1.05 of later zijn. Bij 1.05 moet je alles via de jumpers doen, bij 1.05. (let op de extra punt) zou het ook via de BIOS moeten kunnen.
Ik heb 'm via de jumpers, alhoewel ik toch via de BIOS de FSB kan instellen. Zie sig voor info. Hij draait op 11.5X133, bij jouw moet ie dus op 12x133 gejumpered worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.