Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
was een paar weken geleden al als newstopic op tweakers.
Mooie vooruitgang maar dit komt eerst uit in het hogere segment (Profspul en in de duurdere consumentencamera's)
Mooie vooruitgang maar dit komt eerst uit in het hogere segment (Profspul en in de duurdere consumentencamera's)
Volgens mij zit die chip tot nu toe nog alleen in de sigma SD9. En die zou iets van us$ 3000 worden. voorlopig nog geen consumer camera dus. Maar het is natuurlijk wel een leuke stap verder.
hmmm
Verwijderd
Lees op dpreview samenvatting: Q3 2002: in profspul en hoge segment consumentencamera's. Sigma is de eerste die het levert.
Onder de EUR 1000,- zal er geen camera verkrijgbaar zijn in 2002 verwacht ik. En dan krijgen de consumentencamera's de 1,3mpix(x3) en de prof de 'echte' hoge resolutie dacht iets van 4,0(x3).
Onder de EUR 1000,- zal er geen camera verkrijgbaar zijn in 2002 verwacht ik. En dan krijgen de consumentencamera's de 1,3mpix(x3) en de prof de 'echte' hoge resolutie dacht iets van 4,0(x3).