Toon posts:

Welke videokaart????? (past het beste bij dit syst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mijn 2e pc-tje upgraden van een:
P2 233, 64 mb sdram, s3 virge,voodoo2 8mb

naar een

celeron 466, 64 mbsdram en een nieuwe videokaart...

Maar nu is de vraag.... WELKE????

Ik heb nu de laatste 3/4 maanden behoorlijk bezocht naar een TNT2 (Ultra) maar heb deze niet kunnen vinden.

COnstant als ik een pc-zaak opbel/langs-ga wordt mij verteld dat er alleen de M64 nog te krijgen is.

Nu na 3/4 maanden ben het nu toch spuugzat.

Nu wil ik een keuze maken uit de

TNT2 M64 (32 MB)
Voodoo2 (16 mb)
VIPER II (savage2000)

Kan iemand mij een advies geven (pro's/contra's)

Alvast hardstikke bedankt.

Pieter

Verwijderd

de geforce 2 mx is niet zo prijzig en wel een goede kaart

Verwijderd

Topicstarter
is niet zo prijzig -> maa rin welke prijsklasse moet ik dan denken???

Maar zal dat xtra prijskaartje (Geforce2 MX lijkt me tohc duurder dan een VIPER II) wel van nut komen in m'n pctje??? (celeron 466 , nog een LX-bord (maar ga ik misschien wel vervangen) draait ie eigenlijk wel op een AGP 1.0????

Wij hebben thuis ook nog een pc, P3 500, 128 mb sdram, Geforce DDR.....

Is die Geforce MX sneller dan de DDR (in de P3 500??? Want dan is het een idee om die door te ruilen.

Thnx
Pieter

Verwijderd

ga voor de Geforce 2 MX misschien 100 piekies meer dan die andere kaarten maar 3x zoveel performance.

Verwijderd

Topicstarter
maar zal dat er ook uitkomen op een LX-bord...

DRAAIT ie eigenlijk wel.

Zucht....

Want als dat dus niet kan, kan ik ook een nieuwe MB en geheugen aanschaffen en dat was toch echt niet de bedoeling.....

Pieter

Verwijderd

gewoon kopen
ik heb maaar een PII 350 met 128 mb ram en ging van een viper V550 naar een geforce en de performance....WAUW
in q3 benchmarks trek ik de pc van mijn vriend eruit, namelijk een Athlon :r 735 Mhz TNT 2@ultra speeds en 128 mb ram
:)
:P greetings gillish :P

Bolle

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
Niet de Geforce II Mx!!!!....Aangezien je AGP 1 hebt!!!....Dan zul je ook een agp 1 videokaart moeten kopen!!!....En aangezien zelfs een Riva TNT agp 2 is ( werkt NIET op agp 1!!!!!!)

https://wren.co/join/Devian

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
agp 1.0 en agp 1x/2x/4x hebben helemaal niks met elkaar te maken. nou ja een beetje dan.

agp 1.0 ondersteund agp 1x EN agp 2x

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Probeer de geforce eens op de celeron kijk eens hoe dat loopt. Een tnt 2 geeft in de meeste racegames niet zo'n mooi beeld als de voodoo 2 ondanks de 32 bit.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Ik heb een hercules prophet mx en draait als tiet!:):+

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

TNT Ultra gek genoeg te koop gezien bij Dixons voor Hfl 279
Vergeet vooral de voodoo 3 niet voor zo`n 200 gulden (v3 2000 PCI Dixons hfl 200, MediaMarkt hfl 177)
En als je wat snellers wilt de gf MX.

TNT2 M64 (32 MB) een mattige kaart naar mijn mening, maar in lagere resoluties ok
Voodoo2 (16 mb) Je bedoelt de banshee?, koop liever een voodoo3
VIPER II (savage2000 beter dan een tnt2ultra maar matige drivers hoor ik, zelf nooit mee gewerkt.

Wat voor spellen wil je spellen?

trouwens mazzel dat die LX mobo een snelle proc slikt. de mijn wil niks boven de 333mhz

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

En wat is een leuke voor:

Asus P2L97 (agp 2x max)
celery 300a

ik heb nu een voodoo 3 2000 en ik ben er toch niet echt tevreden mee...hij doet vooral raar bij alt-tabben.

Verwijderd

geforce 2 MX
de Voodoo3 is een ZUIGKAART

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb een Gullemot Maxi Gamer Cougar TNT2 M64, in een Intel Mendocino 533 (PPGA) on a MSI 6309 systeem. Ik speel Unreal Tournament in 1152x864@16 bits. Het kaartje kost bij NoRRoD F220,-

Hij heeft eerst in een P2@266 op een ASUS P2L97 (LX) gezeten. Kon ik unreal Tournament in de zelfde res. spelen.
Pagina: 1