[topic=436470/1/100]
Ook iets voor TMF mischien?
Ook iets voor TMF mischien?
De vaste /16 groep is denk ik wel behulzaam genoeg bij de (nieuwe) users waarbij een enige vorm van zichtbare behulzaamheid niet nodig is. Mocht dat wel zijn, dan is er Jaymz, TgF of een andere mod/admin er wel snel genoeg bijOp dinsdag 12 maart 2002 22:29 schreef TgF het volgende:
Heb je gelijk in, het was dan ook maar een idee en daar heb je de goede en minder goede varianten op
Eigenlijk hebben we dat op TMF al jaren (alleen missen ze het groene kruisje).
1
2
3
4
5
| [22:26:37] <RobinVreuls> F5 :P [22:28:21] <TgF> F5, je hebt wel gelijk RobinVreuls :) [22:31:46] <RobinVreuls> F5 :P [22:32:42] <TgF> F5 [22:34:25] <Tabaqui> F5 :))) |
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Tja, dat heet samenwerkingOp dinsdag 12 maart 2002 22:35 schreef Tabaqui het volgende:
/16 traag? naah, alleen af en toe op irc over iets praten en dan tegelijk op forum posten over zelfde onderwerp
code:
1 2 3 4 5 [22:26:37] <RobinVreuls> F5 :P [22:28:21] <TgF> F5, je hebt wel gelijk RobinVreuls :) [22:31:46] <RobinVreuls> F5 :P [22:32:42] <TgF> F5 [22:34:25] <Tabaqui> F5 :)))
Dat denk ik wel is eigenlijk dat weet ik wel zekerOp dinsdag 12 maart 2002 22:32 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
De vaste /16 groep is denk ik wel behulzaam genoeg bij de (nieuwe) users waarbij een enige vorm van zichtbare behulzaamheid niet nodig is. Mocht dat wel zijn, dan is er Jaymz, TgF of een andere mod/admin er wel snel genoeg bij
iddOp dinsdag 12 maart 2002 deed TgF licht aan:
Eigenlijk hebben we dat op TMF al jaren (alleen missen ze het groene kruisje).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
oh, dus dat is nou samenwerkingOp dinsdag 12 maart 2002 22:38 schreef TgF het volgende:
[..]
Tja, dat heet samenwerking
Samenwerking tussen 2 die hardsOp dinsdag 12 maart 2002 22:38 schreef TgF het volgende:
Tja, dat heet samenwerking
Graag gedaan hoorOp dinsdag 12 maart 2002 22:39 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Samenwerking tussen 2 die hards
Wist niet dat ik voor heel /16 deed praten![]()
Mag ik dan iedereen bedanken voor het vertrouwen in mij
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Nope, ik regel nix, moet je op TFF zijnOp dinsdag 12 maart 2002 22:53 schreef mr_a het volgende:
Leuk idee, dat van die regulars. Met 4 nieuw geopende topics op TMF per dag zouden .. euh.. even rekenen... 4 regulars het werk wel af moeten kunnen, toch![]()
Wat trouwens ook wel grappig zou zijn is als de LM's op de FP op TMF een soort petje ofzo krijgen achter hun naam. Kan jij dat niet regelen, /me ?
dat worden dan een hoop petjesOp dinsdag 12 maart 2002 22:53 schreef mr_a het volgende:
Wat trouwens ook wel grappig zou zijn is als de LM's op de FP op TMF een soort petje ofzo krijgen achter hun naam. Kan jij dat niet regelen, /me ?
Eeeh, het gaat om de FP niet om GoTOp dinsdag 12 maart 2002 22:58 schreef Tabaqui het volgende:
dat worden dan een hoop petjes
vraag me af hoeveel er dan nog zonder 1 of ander stukje forumaankleding bij hun nick hebben.
we hebben hier dan rooie mensen, blauwe mensen dan ook nog petjesmensen
lezen is ook een vak als je aardig wat alcohol binnen hebtOp dinsdag 12 maart 2002 22:59 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Eeeh, het gaat om de FP niet om GoT
Serieus: Nou ik bedoelde het eigenlijk wel voor op GoT. Op TMF is niet te zien wie de LM's zijn, misschien is dat mogelijkerwijs onhandig voor bezoekers...Op dinsdag 12 maart 2002 22:59 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Eeeh, het gaat om de FP niet om GoT
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Aangezien de status LM tijdelijk is, lijkt mij zoiets best wel een beetje overbodigOp dinsdag 12 maart 2002 23:02 schreef mr_a het volgende:
Serieus: Nou ik bedoelde het eigenlijk wel voor op GoT. Op TMF is niet te zien wie de LM's zijn, misschien is dat mogelijkerwijs onhandig voor bezoekers...
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq