ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
En de hint van OProg dan?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
wat is er preventief aan "minimize to tray zoeken" 
dat jij win98 draait kan ik ook niet ruiken, ik gaf alleen voor apache nog een mogelijk alternatief omdat je dat dus zonder zo'n box ook kan starten.
[edit]
10 secs zoeke:
[topic=237772/1/100]
[topic=175867/1/100]
[topic=236266/1/100]
[topic=61403/1/100]
[topic=395184/1/100]
dat jij win98 draait kan ik ook niet ruiken, ik gaf alleen voor apache nog een mogelijk alternatief omdat je dat dus zonder zo'n box ook kan starten.
[edit]
10 secs zoeke:
[topic=237772/1/100]
[topic=175867/1/100]
[topic=236266/1/100]
[topic=61403/1/100]
[topic=395184/1/100]
Zoeken? Was da? Kunt gij dat eten?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Your search - "eetbare search" - did not match any documents.Op dinsdag 12 maart 2002 21:52 schreef Merely het volgende:
Zoeken? Was da? Kunt gij dat eten?
Dit is echt een nieuwe rage aan het worden:
Topic openen --> Topic op slot --> reden niet lezen --> NAar LA gaan --> topic openen --> met mond vol tanden staan...
Topic openen --> Topic op slot --> reden niet lezen --> NAar LA gaan --> topic openen --> met mond vol tanden staan...
Ja ik zie die hint ook wel..
Maar ten eerste ontneem je de mogelijkheid om erover te discussiëren. Dat topic kan wel wat langer open blijven dan 2 minuten.
Ten tweede, zodra een topic gesloten is staat het onderaan en valt het dus niet op. Andere mensen die misschien een soortgelijke vraag hebben kunnen 't topic dan dus eigenlijk alleen met de search achterhalen.
Ik vind het gewoon een beetje wazig om zo snel met een slotje te smijten maar ja da's mijn mening.
Ik draai overigens geen Win98 en ook geen Apache daar op maar 't gaat me gewoon om 't principe.
2. ik heb de redenen wel gelezen anders open ik dit topic niet
3. dit is überhaupt de 1e keer dat ik iets post in LA
4. ik sta niet met mijn mond vol tanden maar had een telefoongesprek van een uur
mag dat

oja, in die andere topics wordt geen woord gerept over apache
Maar ten eerste ontneem je de mogelijkheid om erover te discussiëren. Dat topic kan wel wat langer open blijven dan 2 minuten.
Ten tweede, zodra een topic gesloten is staat het onderaan en valt het dus niet op. Andere mensen die misschien een soortgelijke vraag hebben kunnen 't topic dan dus eigenlijk alleen met de search achterhalen.
Ik vind het gewoon een beetje wazig om zo snel met een slotje te smijten maar ja da's mijn mening.
Ik draai overigens geen Win98 en ook geen Apache daar op maar 't gaat me gewoon om 't principe.
1. ik was niet de topicopener maar gewoon een onschuldige passantOp dinsdag 12 maart 2002 21:56 schreef OProg het volgende:
Dit is echt een nieuwe rage aan het worden:
2. ik heb de redenen wel gelezen anders open ik dit topic niet
3. dit is überhaupt de 1e keer dat ik iets post in LA
4. ik sta niet met mijn mond vol tanden maar had een telefoongesprek van een uur
mag dat
oja, in die andere topics wordt geen woord gerept over apache
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Pagina: 1