Verwijderd
vind je niet meer nieuw. ik zou tweede hans zoeken vind jen alles zelfs een gewone socket 7 voor p1
heeft er iemand dan een andere goedkope oplossing ter vervanging van AT dfi-supersocket 7 met k6-500?
ecs socket a bordje met een goedkope duron?Op dinsdag 12 maart 2002 22:01 schreef tonus het volgende:
heeft er iemand dan een andere goedkope oplossing ter vervanging van AT dfi-supersocket 7 met k6-500?
mail me maar ff, ik heb nog een bordje met socket 7 (supersocket 7 zelfs) liggenOp dinsdag 12 maart 2002 22:01 schreef tonus het volgende:
3xdimm zit erop, met 1 agp slot, Gigabyte 5Ax is het
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
nieuw nog bij http://www.infobusiness.nl/
Jetway socket 7 (voor amd k6 cpu) met at en atx aansluiting 2x edo en dimm sloten 50,-
Kijk wel of je systeem het nog waard is....
Ik heb vorig jaar zo 3 systemen geupgrade van een P133 naar een AMD K6-2 @500MHz en deze PC's hebben een 2e leven gekregen.....
De oude harde schijven heb ik nog laten zitten, ik hoop een keer tegen een koopje aan te lopen... en dan komt de max snelheid er nog beter uit.
PSD edit....ook daar
Upgrade sets Prijs:
jetway moedrbord socket 7 voor at en atx met amdk k6 500 + koeler aan u de keus met of zonder video en sound 128 mb sdram v.a 150,-
Jetway socket 7 (voor amd k6 cpu) met at en atx aansluiting 2x edo en dimm sloten 50,-
Kijk wel of je systeem het nog waard is....
Ik heb vorig jaar zo 3 systemen geupgrade van een P133 naar een AMD K6-2 @500MHz en deze PC's hebben een 2e leven gekregen.....
De oude harde schijven heb ik nog laten zitten, ik hoop een keer tegen een koopje aan te lopen... en dan komt de max snelheid er nog beter uit.
PSD edit....ook daar
Upgrade sets Prijs:
jetway moedrbord socket 7 voor at en atx met amdk k6 500 + koeler aan u de keus met of zonder video en sound 128 mb sdram v.a 150,-
Verwijderd
Soyo 5EHM, heb ik gehad, lekker bordje, met ETEQ = VIA MVP3 chipset, ook met 1 mb cache. 1x agp, 3pci, 3x isaOp dinsdag 12 maart 2002 21:52 schreef Tweaker-Willem het volgende:
leuke 2ehands bordjes:
-asus p5a
-tyan trinity 100at (1mb cacheals je em kan vinden dan
)
of misschien een Epox borje leuk? Full size AT, 1 Agp, 4x pci, 3x isa
Pagina: 1