La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
There is no magic.
Zit ik eerst ook aan te denken, maar was die niet door de mensen van Valve zelf voorzien?Op dinsdag 12 maart 2002 22:02 schreef KaAzKoP het volgende:
tfc volgens mij ja.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
dacht het wel ja... het is wel een mod iigOp dinsdag 12 maart 2002 22:05 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Zit ik eerst ook aan te denken, maar was die niet door de mensen van Valve zelf voorzien?
Valve heeft 'm overgenomen ofzo iets....Op dinsdag 12 maart 2002 22:05 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Zit ik eerst ook aan te denken, maar was die niet door de mensen van Valve zelf voorzien?
Verwijderd
nou is dat wel een single pleejur spel, maar toch.....
TFC was de eerste volges mij...
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
En de graphics zijn nog steeds fantastisch
1 dag nadat de source/developmentkit vrijgegeven was bestonden er al mods..
Wat jullie hier opsommen zijn de populaire mods, er zijn er 1000-en gemaakt, en TFC zal toevallig niet de eerste geweest zijn..
Maar de eerste die ik speelde was TFC (maanden voordat ik met CS beta 3.2 begon)
Verwijderd
blaat sorry hoor hadden die avond strikerz war geplayed en wij wonnen.Op woensdag 13 maart 2002 14:31 schreef RoVe het volgende:
[..]
zo speciaal zijn de graphics niet hoor, vind ze zelfs behoorlijk zuigen als ik het vergelijk met bijv. tactical ops (ut mod)Op woensdag 13 maart 2002 14:55 schreef Togt het volgende:
Toch speciaal dat een game van die tijd nog steeds de standaard zet wat betreft multi-player spelgenot!
maaruh, ik gok iig Team Fortress, of anders een hele kleine onbelangrijke fzo
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Spel is prima, maar graphics kunnen echt niet meer. Veredelde Quake engine heeft ook geen schuld daar niet van, maar met een videokaart sneller als een TNT is er toch echt beter/mooier spul te krijgen op beeld gebiedOp woensdag 13 maart 2002 14:55 schreef Togt het volgende:
Toch speciaal dat een game van die tijd nog steeds de standaard zet wat betreft multi-player spelgenot!
Verwijderd
Weet het 100% zeker
Speelde namelijk TFC totdat CS kwam
Welke daarna komt weet ik niet
Action HL of Firearms ofzo
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
pff zeg dan niks.Op donderdag 14 maart 2002 23:00 schreef TrehT het volgende:
boeiend?
Verwijderd
dus...
opposing force is een xpansion, geen modOp vrijdag 15 maart 2002 12:24 schreef P3PP3R het volgende:
eerst TFC daarna kwam opposition force.. daarna de rest..
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
niet mee eens...als het een uitbreiding had geweest had het wel zoiets geheten:Op vrijdag 15 maart 2002 18:48 schreef Venkeroz het volgende:
[..]
opposing force is een xpansion, geen mod
HL:Official Mappack 1, HL:New missions
maarre, negrens kan ik vinden dat Opp.F zoiets is
ik blijf twijfelen dudes....................
Tja TFC is waarschijnlijk de oudste bekende MOD van HL er zullen vast wel kleinere dingen geweest zijn, maar TFC zal een van de eerste total conversion mods zijn (spellen die de gameplay dus helemaal veranderen en dus feitelijk alleen gebouwd zijn rond de engine enz.).
Daarna zal action HL of CS zijn gekomen, CS dateert uit uhm juni 1999 en HL uit november 1998, TF (niet classic) voor quake dateert uit 1996 en zal dus zodra HL verscheen gepoort zijn naar HL (zelfde engine enzo).
Dus ik schat dat TFC de eerste is
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Daarna dacht ik CS. Vlak na CS vele andere mods e.d.
Uitbreiding Opposing Force kwam pas begin 2000 uit.
Zo heb ik ervaren mijn 3 jaar HL. Ik speel HL sinds Januari 1999.
ikzelf denk ook TFC
Die is inderdaad ook oud maar het is inderdaad TFCOp woensdag 13 maart 2002 21:37 schreef Peertje het volgende:
Sven COOP
CorrectOp donderdag 14 maart 2002 15:26 schreef PO_Redrum het volgende:
van tfc /action halflife /tfc is volgens mij tfc de oudste. TFC is een mod en is later overgenomen door valve, en er dus standaard bijgegooid bij de patches.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Oja dat deden ze telkens by nieuwe HL versies
Wanneer komt TFC 2.0 uit?