Weet niet hoe ik het onderwerp moet formuleren heb dus ook niets via search kunnen vinden. Ik heb een homepage op mijn eigen domein met een bepaalde maximale diskspace nu heb ik tevens diskspace op de een locatie van mijn provider... kan ik in de homepage van mijn eigen domein nu ook bestanden die op de diskspace van mijn provider staan opnemen b.v. een fotogallarij zonder dat je dat in de browser zal zien?
Je bedoeld dat je de inhoud van de site over meerdere servers spreidt, maar er toch 1 site van wilt maken?
Dit is best wel mogelijk, maar het handigste is toch alle html-bestanden op 1 server te zetten, dan weet je in ieder geval zeker dat dit werkt.
Als je de html-bestanden op 2 verschillende servers zet, is het aan te raden de een framespagina te maken, waarin in een frame de steeds wisselende pagina te zien is.
Verder kan het zo zijn dat je provider niet zo blij is met linken naar bestanden op andere servers, zodat het best kan dat dit niet kan werken.
Anyway, probeer alle html-bestanden enzo op 1 server te zetten.
Dit is best wel mogelijk, maar het handigste is toch alle html-bestanden op 1 server te zetten, dan weet je in ieder geval zeker dat dit werkt.
Als je de html-bestanden op 2 verschillende servers zet, is het aan te raden de een framespagina te maken, waarin in een frame de steeds wisselende pagina te zien is.
Verder kan het zo zijn dat je provider niet zo blij is met linken naar bestanden op andere servers, zodat het best kan dat dit niet kan werken.
Anyway, probeer alle html-bestanden enzo op 1 server te zetten.