Bestaan er ook pcmcia video kaartjes? Kon niks op google of in de search vinden dus het zal wel niet. Zoja waar kan je ze kopen en kosten ze niet erug veel
Ze bestaan wel maar ik weet alleen niet meer waar ik ze gezien heb.
Maar ze zijn waarschijnlijk onbetaalbaar duur en hebben een performance van zero.
Maar ze zijn waarschijnlijk onbetaalbaar duur en hebben een performance van zero.
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Hey is dat niet zo'n Geforce 4 A-GoGo 
Hoe kom je aan dat plaatje die word toch pas op de Cebit gelaunched? Zal Nvidia blij me zijn dat je dit lekt.
Hoe kom je aan dat plaatje die word toch pas op de Cebit gelaunched? Zal Nvidia blij me zijn dat je dit lekt.
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 22:33 schreef changethislater het volgende:
dit heeft ie natuurlijk zelf gefotosoept
Op dinsdag 12 maart 2002 22:33 schreef changethislater het volgende:
Kom niet meer bij
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Kewl, kan ik eindelijk op mijn Pentium 75 laptop gaan Counterstriken!!!
Eventueel kan je dan ook gelijk de CPU updaten... Voorwaarde is wel dat er nu al een Intel chipset in je notebook zit. Let wel op dat je alleen de mobile versie koopt, er zijn ook modellen met de desktop-chip in de handel maar die worden erg warm en verkorten je batterijduur!Op dinsdag 12 maart 2002 22:37 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Kewl, kan ik eindelijk op mijn Pentium 75 laptop gaan Counterstriken!!!![]()
![]()
Heb je niet een alles in 1 combo kaart, nu kan ik mn firewire, usb2 en externe writer niet meer gebruiken... om maar van mn Xircom combo kaart te zwijgen... en oja ik gebruik ook nog een pcmcia compactflash kaart reader...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
-
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 12:22 ]
Verwijderd
Ik weet niet, maar is het niet logisch dat een videokaart veel bandbreedte nodig heeft? Veel meer dan zo'n PCMCIA poortje aan kan? Dan zou het dus niet echt helemaal theoretisch gesproken mogelijk zijn...
als Coppertop nog ff doorgaat met fabriceren van hardware (pcmcia kaartjes) past strax je hele laptop in 1 zo'n kaartje en heb je alleen het beeldscherm/toetsenbord e.d. nodig
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Joh, je meent het!!Op dinsdag 12 maart 2002 23:00 schreef Funzo het volgende:
Ik weet niet, maar is het niet logisch dat een videokaart veel bandbreedte nodig heeft? Veel meer dan zo'n PCMCIA poortje aan kan? Dan zou het dus niet echt helemaal theoretisch gesproken mogelijk zijn...
Hij maakt gewoon een pcmcia kaartje waar je gewoon je vinger op moet leggen en dan kun je het met je gedachten doenOp dinsdag 12 maart 2002 23:01 schreef maestro1980 het volgende:
als Coppertop nog ff doorgaat met fabriceren van hardware (pcmcia kaartjes) past strax je hele laptop in 1 zo'n kaartje en heb je alleen het beeldscherm/toetsenbord e.d. nodig
Verwijderd
Freaking hell daar gaat Intel ook al niet blij mee zijn.Op dinsdag 12 maart 2002 22:52 schreef Coppertop het volgende:
Eventueel kan je dan ook gelijk de CPU updaten... Voorwaarde is wel dat er nu al een Intel chipset in je notebook zit. Let wel op dat je alleen de mobile versie koopt, er zijn ook modellen met de desktop-chip in de handel maar die worden erg warm en verkorten je batterijduur!
Das toch die nieuwe P4 play mobile
Kan niemand even een plaatje van een muisstekkertje met GeForce 4 logo maken
ik heb geen tijd meer, moet gaan pitten
Onze engineers zijn daar nu al een tijdje mee bezig. Zie hier een plaatje van een pre-productie model :Op dinsdag 12 maart 2002 23:03 schreef themickos het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon een pcmcia kaartje waar je gewoon je vinger op moet leggen en dan kun je het met je gedachten doen

De ontwikkeling gaat helaas niet zo snel als we gehoopt hadden.
Verwijderd
nou moeOp dinsdag 12 maart 2002 23:10 schreef Coppertop het volgende:
[..]
Onze engineers zijn daar nu al een tijdje mee bezig. Zie hier een plaatje van een pre-productie model :
[afbeelding]
De ontwikkeling gaat helaas niet zo snel als we gehoopt hadden.
en ik maar denken dat dat ding een fingerprintscanner was
Op dinsdag 12 maart 2002 23:05 schreef themickos het volgende:
Kan niemand even een plaatje van een muisstekkertje met GeForce 4 logo makenik heb geen tijd meer, moet gaan pitten
Aant begin was ie leuk..nooit een 2e keer doenOp dinsdag 12 maart 2002 23:05 schreef changethislater het volgende:
[..]
Freaking hell daar gaat Intel ook al niet blij mee zijn.
Das toch die nieuwe P4 play mobile
Verwijderd
heeft iemand een tweedehands 40x12x40x8 CD-rw-DVD-combo voor PCMCIA?

Het loopt uit de hand
Het loopt uit de hand
Verwijderd
Jah die bestaan zeker. Alleen wie die dingen verkoopt?Op woensdag 13 maart 2002 07:36 schreef Kick het volgende:
Als een video kaart dan niet lukt heb je dan wel pcmcia mpeg kaartjes met een tv-out of zoiets
Geen idee en geen zin om te zoeken
uit de handleiding van de nvidia GeForce 4 muis-stekker handleiding (vrij vertaald):
...moet men vooral opletten op de warmteontwikkeling in het zwarte pinnetje. Een waterkoeling wordt aanbevolen. Zet daarom immer naast de computer een emmer water neer en hang de stekker er elk uur minstens 10 minuten in.
Ja dat geloof ik dus niet, dat heb je vast gefotoshopped!Op woensdag 13 maart 2002 09:44 schreef Joto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.margi.com/products/display-to-go/specifications.html
Ze bestaan dus wel
Maar of je der erg hard op vooruit gaat met 4 mbOp woensdag 13 maart 2002 09:44 schreef Joto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.margi.com/products/display-to-go/specifications.html
Ze bestaan dus wel
Ja tuuuuurlijk , en die site heb ik ook ff uit m'n mouw geschud ??Op woensdag 13 maart 2002 09:48 schreef Coppertop het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus niet, dat heb je vast gefotoshopped!
Title home page: Display TO GO Home
1+1+1 = 1
Wat is de bedoeling van dit kaartje en wat heb je der aan? Kun je hiermee nou een dual monitor setup maken, aangezien de kabel die naar buiten gaat gewoon een VGA aansluiting heeft?
P.S Dacht toch echt dat de meeste laptops gewoon achterop een VGA uitgang hadden
P.S Dacht toch echt dat de meeste laptops gewoon achterop een VGA uitgang hadden
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Heb je die uit je mouw geschud?Op woensdag 13 maart 2002 10:11 schreef Joto het volgende:
[..]
Ja tuuuuurlijk , en die site heb ik ook ff uit m'n mouw geschud ??
Title home page: Display TO GO Home
Ik zie ook dat ze daar die mpeg kaartjes hebben
nou nou
hoe snel is de pcmcia bus? daaruit kun je wel concluderen of er een videokaart is voor die bus
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Zo'n 4mb kaartje heeft inderdaad niet veel nut heb nu een 12 mb ingebouwd kaartje van intel 82815 (werkt prima) maar als ik een 19" daarvoor koop geeft dat dan nog redelijk beeld een in een hoge resolutie. Maar nu een vraagje op mijn laptop zit geen tv-out zijn er ook tv-out kaartjes voor pcmcia te koop ? Weleens handig voor presentaties op school :)Heb ik geen kut overhead projector meer nodig met scheve plaatjes
Kick:
wat jij nodig hebt is een converter die van je VGA-aansluiting een tv-out maakt. Die bestaan wel maar zijn niet echt goedkoop, ik dacht iets van 100 en werken minder jofel dan een 'echte' tv-out.
wat jij nodig hebt is een converter die van je VGA-aansluiting een tv-out maakt. Die bestaan wel maar zijn niet echt goedkoop, ik dacht iets van 100 en werken minder jofel dan een 'echte' tv-out.
Verwijderd
Kick???Op woensdag 13 maart 2002 18:49 schreef bogaards het volgende:
Kick:
En daar ga je dan een kaartje voor kopen???
Er bestaat ook nog zoiets als met een beetje electronica knutselen en gewoon een convertertje te bouwen die je 15-pins vga-signaal omzet naar tv-out.
Had ik dat schemaatje laatst niet ergens al gepost?
Of alleen genoemd...?
In t laatste geval heb ik het nog wel ergens...
Graag heb er ook al naar gezocht..dus post hm hier dan ff..Op woensdag 13 maart 2002 19:08 schreef RCy2k het volgende:
[..]
Kick???
En daar ga je dan een kaartje voor kopen???
Er bestaat ook nog zoiets als met een beetje electronica knutselen en gewoon een convertertje te bouwen die je 15-pins vga-signaal omzet naar tv-out.
Had ik dat schemaatje laatst niet ergens al gepost?
Of alleen genoemd...?![]()
![]()
![]()
![]()
In t laatste geval heb ik het nog wel ergens...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Kan dat ook, dat moet ik hebbe en als je zin hebt wil je dat schema dan posten. Lijkt me wel leuk om eens te maken
Pagina: 1