[XP] Microsoft Processor Driver?

Pagina: 1
Acties:

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:40

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
In windowsupdate krijg ik een beschikbare driver update: Microsoft Processor Driver Version 5.1.2600.28
Geen idee wat dit is en waarvoor het dient? Sinds wanneer heeft een processor een driver nodig? Chipsets weet ik wel maar processors?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Hoi :)

Je topictitel voldoet niet helemaal aan de eisen zoals het hier staat:
[topic=331522/1/25]

Zou je voortaan [OS] tussen tags voor je topic willen zetten, dat is in een druk forum al s WOS een stuk duidelijker :)

Zou je trouwens zoiezo je OS kunnen noemen :P ( * OProg gokt XP)

idd, knip en plak :Y)

Verwijderd

Hoi Amphora,

Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 is bij jou van belang :)

Zie OProg dus 8-)

Verwijderd

1 keer is genoeg hoor, sjonge jonge

stelletje wannabe modjes :P

Verwijderd

Mischien had je de oude drivers over het hoofd gezien?

Verwijderd

Ik denk dat dat dient als Optimalisatie voor de proccesor. Correct me if I am wrong :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:40

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Sorry Adjes, zal 't niet meer doen |:(

Maar ehm, toch vind ik 't een vaag ding... (Ja het is Win XP) Ik krijg het trouwens op een Dell Inspiron 8100 Laptop (Pentium III), maar waarom krijg ik em bijvoorbeeld niet op m'n gewone PC? Wat the f... is dit?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:35

boesOne

meuh

Speedstep blaat ? Zal wel zoiets zijn.. Power management is het grootste verschil tussen desktop en laptop procs..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

^^ schop

Ik wilde deze vraag ook stellen, maar via de search dit topic gevonden. Weet iemand precies wat het is, en of het altijd een positief iets is :)

Ik had het op m'n ouwe compu nooit, maar op deze duron1000 opeens wel ?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

Kreeg dezelfde melding, ik heb echter een Athlon XP (geen speedstep ed) misschien betere ondersteuning voor proc of herkenning ?

What if this weren't a hypothetical question?

Verwijderd

Waarom is het zo vreemd dat je voor een CPU ook een driver kunt hebben? Er zit sowieso verschil in de instructieset van de verschillende CPU's. Vroeger werden alle CPU's aangestuurd door dezelfde driver. Nu is deze toegespitst op de geplaatste CPU.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

mutsje

Certified Prutser

de driver voor de CPU zorgt ervoor dat alles wat naar de CPU moet goed aangestuurd wordt. Wil je meer weten over hoe dit gaat raad ik je aan op www.microsoft.com/technet te gaan of jou vraag op het hardware forum af te vuren van the gathering.

Verwijderd

Sinds vorige week krijg ik bij windows update ook de mededeling dat Microsoft Processor Driver Version 5.1.2600.28 beschikbaar is. Heel raar want ik heb niks veranderd en ben altijd up to date met windows-update. Als ik deze update probeer te draaien krijg ik een foutmelding....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 22:59:
Sinds vorige week krijg ik bij windows update ook de mededeling dat Microsoft Processor Driver Version 5.1.2600.28 beschikbaar is. Heel raar want ik heb niks veranderd en ben altijd up to date met windows-update. Als ik deze update probeer te draaien krijg ik een foutmelding....

Waarom is dat raar? Als er een nieuwe driver beschikbaar is zal die daar komen te staan. Daar hoef jij niets voor te wijzigen aan je systeem
[edit= :X Ik zag niet dat het dezelfde was ]

Als je een vraag hebt moet je die wel stellen trouwens ;)
Je vraagt wat het is (zie Rene, mutsje) of hoe de foutmelding te verwijderen (welke foutmelding :? )

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 25-11-2002 10:21 . Reden: Oeps ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

De fout melding is dat ik die driver niet kan installeren en die wil ik weg hebben.
Het is raar omdat dit topic al in maart is geopend en het om de zelfde driver gaat en ik daar nu pas bericht van krijg.
Pagina: 1