The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
o-oh....geen pc's op scholen; leerlingen moeten thuis maar met computers leren omgaan.
edit1:
Hoezo, wie hier is mag blijven en over de rest doen we erg moeilijk. Beetje vriendjespolitiek natuurlijk op deze manier.in Nederland alleen nog vluchtelingen toelaten uit Frankrijk, Engeland, Duitsland en Denemarken, mocht daar iets ernstigs gebeuren.
staat hetzelfde als op Fok! duz daar heb ik nie veel aan.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Ah, daar had ik zo snel niet gekeken. Maaruh.. t komt van planet, dan hebben we t tenminste over t zelfde.Op dinsdag 12 maart 2002 21:12 schreef paus_j_p2 het volgende:
[..]
staat hetzelfde als op Fok! duz daar heb ik nie veel aan.
Maar, om even op je vraag terug te komen. Dienstplicht, 2 jaar... vanaf en tot welke leeftijd? Alleen marine? Hoeveel schepen denkt ie daar wel niet voor nodig te hebben?
Gaat echt helemaal nergens over, die dienstplichten... hoe denkt hij dat er door te krijgen? (ook al krijgt hij aardig wat zetels in de kamer als je de peilingen mag geloven.)
Dit is echt belachelijk. Ik dacht er serieus over om op Fortuyn te stemmen, maar nu ben ik drastich van mening veranderd. Imho zijn computers van wezelijk belang in het hedendaagse onderwijs.Op dinsdag 12 maart 2002 21:11 schreef Gregole het volgende:
Kijk hier dan ook even.
[..]
o-oh....
edit1:
[..]
Hoezo, wie hier is mag blijven en over de rest doen we erg moeilijk. Beetje vriendjespolitiek natuurlijk op deze manier.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Edit: NOFI, just my humble oppinion.
Verwijderd
Essentieel/onmisbaar geworden in het onderwijs zul je bedoelen.Op dinsdag 12 maart 2002 21:14 schreef Devil het volgende:
[..]
Imho zijn computers van wezelijk belang in het hedendaagse onderwijs.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Verwijderd
Idd genoeg andere topics over aan de gang.Op dinsdag 12 maart 2002 21:25 schreef Fused het volgende:
Over de overige belachelijke punten zullen we het maar niet hebben.
ik denk niet dat het slecht zo zijn wanneer een sociale dienstplicht zou worden ingevoerd voor iedereen (M+V):
mijn invulling zou zijn: maak je een jaar lang belangenloos nuttig voor de maatschappij.
Zieken/ouderen verzorgen; een dierenasiel; helpen op een school/wijkcentrum/joingerencentrum: whatever, en als je zelf een goede invulling weet: nog beter, als het maar een breed maatschappelijk nut heeft!
Meehelpen om het sociale vlak, bejaarden wassen en dat soort dingen.Op dinsdag 12 maart 2002 21:46 schreef paus_j_p2 het volgende:
Maar wat bedoelt ie nou met sociale dienstplicht?
Op zich ben ik hier niet op tegen behalve de lengte van de periode. Ik zelf had graag wel 1 jaar in dienst gewild. Als je dan de keus krijgt tussen een sociale of "gewone" dienstplicht, ideaal. Kunnen al die gewetensbezwaarde ook nog iets nuttigs doen.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
En het engste vind ik dat er mensen zijn die dat niet zien.
Goeie zaak.., de dienstplicht weer invoeren, krijgen al de mama kindjes teminste eens wat anders te zien als nu...Op dinsdag 12 maart 2002 21:09 schreef paus_j_p2 het volgende:
Ik las net op FOK dat Pim Fortuyn de dienstplicht weer wil invoeren.
2 jaar dienstplicht en 1 jaar sociale dienstplicht
Hij wil de landmacht en de luchtmacht afschaffen. Wil hij iedereen 2 jaar in de marine laten zitten?
En wat bedoelt hij precies met sociale dienstplicht? Bejaarden verzorgen, plee schrobben
Wat betreft de sociale dienstplicht daar ben ik zelfs nog meer voor.., leeren de mensen teminste eens wat elkaar helpen is ipv. elkaar laaten stikken ls er iets gebeurt...
En dan de afschaffing van landmacht en luchtmacht da's simpelweg onmogelijk en zou ook zeker niet getollereerd worden door onze (NAVO) bontgenoten...
* digital8 heeft een pesthelkel aan de gemiddelde mentaliteit in NL
(kom maar me je flames)
+ 1 inzichtvolOp dinsdag 12 maart 2002 21:59 schreef digital8 het volgende:
[..]* digital8 heeft een pesthelkel aan de gemiddelde mentaliteit in NL
(kom maar me je flames)
Voor mezelf: -1 off-topic
en voor Dobie hieronder: -1 flame
Verwijderd
+6 zwakke slijmbalOp dinsdag 12 maart 2002 22:03 schreef AlterEgo het volgende:
[..]
+ 1 inzichtvol
Verwijderd
whaaha de verwende nederlandse jongeren gaan dus echt niet vrijwillig kiezen om bejaarden te verzorgen of 2 jaar te dienen bij de Marine, dan hebben ze nog liever problemen met asielzoekers
en computers zijn gewoon heilig, beweren dat je ze uit de klaslokalen wil hebben is je eigen ondergang tekenen..
daaaaag pim
Ooit een leger/bedrijf/organisatie gezien die bestond uit mensen die verplicht werden opgeroepen - zo verplicht dat het extreem tegen hun zin is - en die toch beter of even goed als een organisatie met beroepskrachten presteerde?
Fortuyn heeft nog maar eens bewezen dat hij maar wat roept maar er niet over nadenkt.
Ook andere dingen: verdrag van Schengen opheffen (=min of meer uit de huidige EU stappen), vluchtelingen niet toelaten (muur om Nederland bouwen of zo???), enz.
Ik ben blij dat hij dit boek uitgegeven heeft, nu kunnen zelfs domme mensen zijn bedoelingen beter begrijpen.
Verwijderd
Zorgt voor veel ophef, schrijft een boek erover. Als dat goed verkocht wordt verdiend ie er leuk aan.
Hoewel ik moet toegeven dat hij problemen heel goed kan analyseren, maar niet kan oplossen en tijgenstrijdige dingen roept, of probleem verplaatst
[edit:] hmm... er waren er al meer die zoiets zeiden.
Verwijderd
Dit klopt niet helemaalOp dinsdag 12 maart 2002 21:09 schreef paus_j_p2 het volgende:
Ik las net op FOK dat Pim Fortuyn de dienstplicht weer wil invoeren.
2 jaar dienstplicht en 1 jaar sociale dienstplicht
Hij wil de landmacht en de luchtmacht afschaffen. Wil hij iedereen 2 jaar in de marine laten zitten?
En wat bedoelt hij precies met sociale dienstplicht? Bejaarden verzorgen, plee schrobben
Een jaartje sociale dienstplicht vindt ik geen slecht idee. Het lost een groot deel van het vrijwillegers tekort op en geeft je de kans om wat meer van de maatschappij te laten zien.nos site
Fortuyn wil verder een algemene dienstplicht invoeren voor alle jongens en meisjes van ongeveer 18 jaar. De jongeren kunnen kiezen tussen militaire dienstplicht van twee jaar of sociale dienstplicht van een jaar.
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 22:18 schreef Flamez het volgende:
whehe Pim heeft met z'n dienstplicht en computer programma punten een groot deel van, danwel al z'n jongere kiezers weggejaagd![]()
whaaha de verwende nederlandse jongeren gaan dus echt niet vrijwillig kiezen om bejaarden te verzorgen of 2 jaar te dienen bij de Marine, dan hebben ze nog liever problemen met asielzoekers
en computers zijn gewoon heilig, beweren dat je ze uit de klaslokalen wil hebben is je eigen ondergang tekenen..
daaaaag pim
Was jij niet diegeen die heel lang geleden zo fel tegen bush was?
Wie is er nu ook al weer Mr. President?
sorry ook nog ontopic,
Vroeger bracht de dienstplicht altijd veel dicipline en gevoel voor respect bij bij mensen.
En dat schort er in deze maatschapij nogal aan.
Ik vindt het dus een GOEDE zaak.
Dit topic is gesloten.
![]()