HOMM3 en uitbreidingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Er zijn zo veel uitbreidingen voor Heroes Of Might And Magic 3 dat ik de weg even kwijt ben ;)

- Is het volgende lijstje compleet, en in welke volgorde zou je het moeten spelen voor het verhaal?

- Ik dacht dat "Revolt of the Beastmasters" en "The Sword of Frost" op 1 cd stonden, genaamd "The Final Chapters".
Is dit een andere chronicle/cd dan "The Final Chapter"?
  • * Heroes Chronicles: Warlords of the Wastelands * Heroes Chronicles: Clash of the Dragons * Heroes Chronicles: Conquest of the Underworld * Heroes Chronicles: The Final Chapter * Heroes Chronicles: Masters of the Elements * Heroes Chronicles: Revolt of the Beastmasters * Heroes Chronicles: The Sword of Frost * HoMM3 (origineel) * HoMM3: Armageddon's Blade * HoMM3: The Shadow of Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07 16:25

White Dust

PlaneScape: Torment

Op dinsdag 12 maart 2002 21:07 schreef QuarK het volgende:
Er zijn zo veel uitbreidingen voor Heroes Of Might And Magic 3 dat ik de weg even kwijt ben ;)

- Is het volgende lijstje compleet, en in welke volgorde zou je het moeten spelen voor het verhaal?

- Ik dacht dat "Revolt of the Beastmasters" en "The Sword of Frost" op 1 cd stonden, genaamd "The Final Chapters".
  • * Heroes Chronicles: Warlords of the Wastelands * Heroes Chronicles: Clash of the Dragons * Heroes Chronicles: Conquest of the Underworld * Heroes Chronicles: The Final Chapter * Heroes Chronicles: Masters of the Elements * Heroes Chronicles: Revolt of the Beastmasters * Heroes Chronicles: The Sword of Frost
De Chronicles zijn geen uitbreiding maar een stand allone serie, ik geloof wel dat ze op de werelden van de Might and Magic spellen afspeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Okee, de Chronicles horen niet echt bij de HOMM3 serie, maar ik vind dat ze toch in het rijtje horen. Zelfde gamestijl.

De Chronicles gaan toch allemaal over Tarnum?
Ik heb er 2 gespeeld ofzo, Beastmaster en Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05:03
Uhhmm... er is nog een (onofficiële) uitbreiding/mod voor HoMM 3, ik weet alleen niet meer hoe die heet. Zal wel even kijken, was ook een topic over.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 12 maart 2002 21:15 schreef QuarK het volgende:
Okee, de Chronicles horen niet echt bij de HOMM3 serie, maar ik vind dat ze toch in het rijtje horen. Zelfde gamestijl.

De Chronicles gaan toch allemaal over Tarnum?
Ik heb er 2 gespeeld ofzo, Beastmaster en Sword.
Accoord ;) ik weet niet precies hoe het met de serie zit, als ik de doozen lees (ik heb er 3 delen, er zijn geloof ik 4 chronicles, en aanvullingen :? ) gaat het idd over Tarnum, ik heb ze net gekocht voor een paar euro :) moet ze maar es instaleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

• HoMM3: Armageddon's Blade
• HoMM3: The Shadow of Death

Deze alle 2 heb ik gemist :?
Zijn die wel een beetje de moeite waard?

HoMM4 komt alweer 29maart uit :9

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ach, de campaigns zijn wel cool, en het is wel leuk om je hele collectie bij elkaar te hebben. Maar ik zou gewoon wachten totdat HoMM 4 uit komt, tenzij je je echt verveeld.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik wil ze dus compleet hebben :)

Er is geen newsgroup (dacht ik), en ik kon geen fatsoenlijke fansite met forum vinden..
Kunnen jullie m'n oorspronkelijke vraag beantwoorden? Over de goede volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Het verhaal is niet doorlopend geloof ik.

Heroes 3 gaat over.... uhmmm.... o ja, The Restoration of Erathia. Armageddon's Blade gaat over het samenstellen van The Armageddon's Blade. En The Shadow of Death gaat over the return of Sandro d8 ik.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 12 maart 2002 21:36 schreef The Will het volgende:
Het verhaal is niet doorlopend geloof ik.

Heroes 3 gaat over.... uhmmm.... o ja, The Restoration of Erathia. Armageddon's Blade gaat over het samenstellen van The Armageddon's Blade. En The Shadow of Death gaat over the return of Sandro d8 ik.
Even over Sandro gesproken... is dit de grote tegenstander in de 2 aanvullingen, ik geloof dat ik hem in M&M 8 heb gebruikt voor de alliancie, het lich zijn vond ik wel leuk :) en zijn queste was niet te moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik weet niet of ie dat ook is in Armageddon's Blade, dacht het niet, maar iig wel in The Shadow of Death, en ik dacht dat hij ook al voorkwam in HoMM 2.

Verder weet ik het niet bij M&M 8 want dat vond ik nogal een klote spel, errug teleurstellend :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 12 maart 2002 21:43 schreef The Will het volgende:
Ik weet niet of ie dat ook is in Armageddon's Blade, dacht het niet, maar iig wel in The Shadow of Death, en ik dacht dat hij ook al voorkwam in HoMM 2.

Verder weet ik het niet bij M&M 8 want dat vond ik nogal een klote spel, errug teleurstellend :{
Het was idd teleurstellend :{ maar ik heb zoiets, als ik aan een RPG begin wil ik hem uitspelen :P zo ook M&M 8 en één keer over de verschijdende bugs heen was het wel een aardig spel, ik hoop wel dat M&M 9 beter wordt :9 wat ik er van heb gezien is de sfeer wel anders en het draait op een nieuwe planeet, dus geen Enroth, Enrathia en... éh, hoe hete dat laatste continent ook al weer... zat ook geen kaart bij M&M 8 :{ wel leuk aan M&M 8 vond ik dat je dragons aan je party kon toevoegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Heee! Eerst m'n vragen beantwoorden, daarna pas gaan afdwalen ;)

Ik dacht dat "Revolt of the Beastmasters" en "The Sword of Frost" op 1 cd stonden, genaamd "The Final Chapters".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Jah, Dragons waren echt gaaf. Dat waren wel leuke dingen, ben er opzich nog best ver mee gekomen. Enige vage was dat ik mijn Necro gewoon alle skills kon leren :?

Maar goed, M&M 9 lijkt me errug gaaf, screenies zien er goed uit. En de gameplay moet wel goed zijn, denk dat ze wel wat hebben geleerd van M&M 8.

Verder weet ik niet meer hoe die laatste heette, zal wel even in het boekje van M&M 8 kijken of het daar in staat. Overigens, is het niet Erathia ipv Enrathia, dus zonder die "n" ?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 12 maart 2002 21:49 schreef QuarK het volgende:
Heee! Eerst m'n vragen beantwoorden, daarna pas gaan afdwalen ;)

Ik dacht dat "Revolt of the Beastmasters" en "The Sword of Frost" op 1 cd stonden, genaamd "The Final Chapters".
Om eerlijk te zijn heb ik nooit van Chronicles: The Final Chapter gehoord, ik dacht dat er vier Chronicles waren namelijk: Clash of the Dragons, Master of the Elements, Conquest of the Underworld en Warlords of the Wasteland, die laatste heb ik niet (dit haal ik uit de verschillende boekjes van de 3 delen die ik heb te zien, op alle 3 de boekjes staan achter op 3 andere delen en alleen Warlords of the Wastelands staat er bij op die ik niet heb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 12 maart 2002 21:51 schreef The Will het volgende:
Overigens, is het niet Erathia ipv Enrathia, dus zonder die "n" ?
Dacht ik al, maar op de kaart (ik heb m'n wand vol met RPG kaarten hangen :) ) staat Enrathia ipv Erathia maar de "provincie" staat wel als Erathia... vaag heb ik een misdrukte kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ow ik wist wel dat ie er was, maar van Beastmasters en Sword of the Frost heb ik nog nooit gehoord, sorry. Hiervoor moet je denk ik even bij Lord Daemon zijn ;)

Btw White Dust, 8 speelt geloof ik ook gewoon op Enroth hoor.
Uit het boekje van M&M 8

The world of Enroth has fallen out of balance with the rest of the cosmos, and as a result, the gateways to the elemental planes have been opened on your world, freeing the forces of Earth, Air, Fire, and Water to wreak havoc throughout the land. You must form a party of up to five heroes to unite the human and monster races of the world in time to launch a joint campaign to close the gateways and save Enroth from planetary extinction
Edit: Verdomd, je hebt gelijk White Dust, kijk net naar me kaart van M&M 7 en daar staat idd Enrathia :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 12 maart 2002 21:58 schreef The Will het volgende:
Ow ik wist wel dat ie er was, maar van Beastmasters en Sword of the Frost heb ik nog nooit gehoord, sorry. Hiervoor moet je denk ik even bij Lord Daemon zijn ;)

Btw White Dust, 8 speelt geloof ik ook gewoon op Enroth hoor.
[..]

Edit: Verdomd, je hebt gelijk White Dust, kijk net naar me kaart van M&M 7 en daar staat idd Enrathia :?
Vreemd, heet de wereld Enroth en het land Enroth of word ik een beetje gek... (zal het laatste wel zijn :P ), op de site is het idd The World of Enroth... ach, ja, waar maak ik me ook druk om :) het verbaasd me dat Lord Deamon nog niet heeft gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ja daar zit ik idd ook al op te wachten ;)

En ik snap echt helemaal niks meer van alle landen enzow. Dus laat maar lekker zitten :z ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Op dinsdag 12 maart 2002 21:58 schreef The Will het volgende:
Beide bestaan, heb ik in mijn cd verzameling zitten.
Illegaal, heb ze nog nooit in de winkel gezien, maar ze bestaan wel ;)
Ik heb net een iso van "The Final Chapter" gezien, daarom kwam ik op dit topic. Wil ze best kopen.

Ze zouden gewoon een complete set met al die chronicles moeten hebben... geen gedoe meer, gewoon in 1x compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij het loaden van m'n multiplayer game tijdens het laden na een tijdje error sending data.
Het blijft ook vastzitten op 98 %. Geen id wat ik moet doen om er toch in te komen.
Heeft iemand een idee waar het aan ligt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:22:
Ik krijg bij het loaden van m'n multiplayer game tijdens het laden na een tijdje error sending data.
Het blijft ook vastzitten op 98 %. Geen id wat ik moet doen om er toch in te komen.
Heeft iemand een idee waar het aan ligt???
Dagger, je kan eventueel in topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen, maar hier is wel een betere startpost voor vereist dan wat je hier post ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.