sticker over IR receiver audigy, moet ie eraf?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04
Ik zit me af te vragen of het de levensduur van je batterijen verkort als je het stickertje op de IR receiver van je platinum laat zitten (ik maak overal altijd per ongeluk krassen op, vandaar), kost het meer vermogen of gaat IR daar recht doorheen?

Domme domme vraag waarschijnlijk, maar ik post m toch :o

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je bedoelt de afstandsbediening ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
volgens mij maakt het bijna niks uit.

Verwijderd

Het is echt niet zo dat ie harder gaat zenden alleen maar omdat er een stickertje op zit, want de elektronica in die afstandsbediening kan toch ook niet wetendat die sticker erop zit

batterijen gaan dus even lang mee

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

afstandsbediening gaat echt niet harder zenden als het anders niet ontvangen wordt. als je gewoon op een knop drukt zend hij ook uit, ook al is er geen apparaat aanwezig dat het zou kunnen opvangen.

batterij gaat dus niet minder lang mee maar ontvangst kan natuurlijk wel slechter zijn.

ps. receiver betekend ontvanger en is daarom een beetje vreemd voor een afstandsbediening.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

ligt eraan hoe goed het signaal is. Als je 30 keer moet drukken met sticker en 1 keer zonder dan kost het wel meer batterijen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit heeft wel een erg hoog "duh" gehalte :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.