Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
scorched earth?
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
was dat niet scorch? of tank scorch of zoiets. volgens mij was het die.
TMAXTINT
ja iets met tank fire ofzo. ook een multiplayer erbij
Je bent fantasties!Op dinsdag 12 maart 2002 20:52 schreef j_du_pee het volgende:
scorched earth?
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Volgens mij zijn er honderden versies daarvan, zelfs een spel op m'n GSM dat zo werkt, maar dan met bananengooiende apen.
Hoe het origineel heette weet ik niet, maar hier kan je 'm online spelen:
http://www.jippii.nl/nl/games/pasiworld/pasiworld_red.shtml
Hoe het origineel heette weet ik niet, maar hier kan je 'm online spelen:
http://www.jippii.nl/nl/games/pasiworld/pasiworld_red.shtml
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
tankwars roeleert 
5 meg nuke etc... echt tof.
5 meg nuke etc... echt tof.
Verwijderd
Ik had zoiets op de Commodore 64, ik geloof dat het Artillery Duel heette of zo. Lachen, dat.
Vind je Worms niet leuk? Ergens is dat toch een afgeleide daarvan.
Vind je Worms niet leuk? Ergens is dat toch een afgeleide daarvan.
Verwijderd
lol dat was een Visual Basic spel voor 368Op woensdag 13 maart 2002 20:05 schreef Insanepeanut het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n soort spel gespeeld; alleen dan met apen en bananen! was VET!
In Qbasic
. Ik heb die denk ik nog wel ergens op DD liggen..
We spelen op school de laatste altijd een re-make van dit spel met allemaal verschillende wapens.. Ziet er een beetje flash achtig uit.. Weet de naam alleen niet...
Maar het spel heet 'Tank Wars', zoek daar maar op
Maar het spel heet 'Tank Wars', zoek daar maar op
Pagina: 1