mijn pc maakt een heleboel lawaai. Nou zat ik er aan te denken om kurk aan de binnen kant te doen van me kast kurk is namelijk geluids dempend. Maar is dit verandwoord of zijn er nog andere manieren!
Dude.... schaam je diep 
Edit: Neem waterkoeling.. en eventueel een peltier erbij..
Edit: Neem waterkoeling.. en eventueel een peltier erbij..
ff snel dan voordat ie dicht gaat
zo moet het dus
zo moet het dus
nou hartelijk bedankt voor deze info guys!
je kunt van alles verzinnen om het geluid te dempen maar als je het echt goed wilt doen zal je toch een ander voeding + cooling moeten nemen en er zijn nog wel meer redenen en manieren op te noemen.
maar daarom heeft tweakers nauw een SEARCH functie
Zet de PC buiten de deur, zet hem uit of zet de stereo wat harder
en wat is een goeie cooling ik heb nu een thermaltake volcano 7 en dat is volgens mij ook de gene die het lawaai maakt, en tja wat voor voeding ik heb.. zal wel standaard zijn hij zat al in de kast!Op dinsdag 12 maart 2002 20:17 schreef pouw0174 het volgende:
je kunt van alles verzinnen om het geluid te dempen maar als je het echt goed wilt doen zal je toch een ander voeding + cooling moeten nemen en er zijn nog wel meer redenen en manieren op te noemen.
Zeg Wimo, wat mooooi!!, heb je een onderdelenlijst, of heb je alles zelf gemaakt?Op dinsdag 12 maart 2002 20:14 schreef Wimo. het volgende:
ff snel dan voordat ie dicht gaat
zo moet het dus
Helemaal Top!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Search dus.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()