De laptopper (winkel)

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 15:05

Thyzz

-=leeg=-

Topicstarter
OKee weet niet of het hoort of mag(zoniet doe maar een slotje)
Maar ik wou weten van jullie mede tweakers of iemand als eens bij de laptopper hebben geklocht. In de pricewatch staat namelijk niks. Maar ze zijn voor de laptop die ik wil bestellen wel de goedkoopste. Maar er staats op de site niks over levereingsvoorwaarden enzo.

Heeft een van jullie daar wel eens iets besteld? En zo ja wat zijn jullie ervaringen?

5325wp

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Ik zou toch proberen om aan algemene voorwaarden of leveringsvoorwaarden te komen. Beetje onbetrouwbaar klinkt het anders :?

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik blij maar oude koeien uit de sloot halen, maar deze vraag had ik ook. ;)

Dus iemand?

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

kan je ze niet opbellen en vragen naar de algemene voorwaarden dan :? zonder zou IK er iig niet aan beginnen...

To be determined...

Verwijderd

Als ik de site zo op het eerste gezicht bekijk is dat ook niet veel soeps, en dat is toch een beetje een visite aartje vind ik :)

Verwijderd

Ze hebben toch een BTW- en handelsregisternummer. Lijkt me dus wel goed te zitten. En de site vind ik zelfs nog niet zo mis :) Nuja de buttons hadden wel een betere kwaliteit mogen hebben.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 12:26
Alle vermelde prijzen zijn excl. btw, wijzigingen voorbehouden! Op al onze leveringen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing, welke wij u op verzoek gratis toesturen!
Gewoon de algemene voorwaarden aanvragen. Dan kun je meteen zien hoe snel ze met de post zijn :-)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
die algemene voorwaarden krijg je te zien net voor dat je echt iets gaat bestellen, maar er is dus niemand die hier ooit wat heeft gekocht?

Nouja dan koop ik wel onder rembourse ipv vooruit betaling

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

Op vrijdag 05 april 2002 09:43 schreef Liquid het volgende:
die algemene voorwaarden krijg je te zien net voor dat je echt iets gaat bestellen, maar er is dus niemand die hier ooit wat heeft gekocht?

Nouja dan koop ik wel onder rembourse ipv vooruit betaling
een bedrijf is VERPLICHT zijn algemene voorwaarden kosteloos schriftelijk ter beschikking te stellen. ook als je niks koopt.

Verwijderd

er staat onder aan de start pagina dat ze de algemene voorwaarden na aanvraag toesturen??? |:(

Verwijderd

okee,ook wij willen weten wat jullie tweakers zoal bezighoudt. Stuur ff een mailtje en binnen 5 minuten ontvang je onze algemene (leverings)voorwaarden. Je kunt trouwens ook je laptop af komen halen. Als je niet te ver weg woont,kunnen we kennis met elkaar maken! De laptopper!

Verwijderd

krijg je trouwens nog een Targus draagtas gratis ook!!!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:58
Op vrijdag 05 april 2002 19:28 schreef jeebee het volgende:
okee,ook wij willen weten wat jullie tweakers zoal bezighoudt. Stuur ff een mailtje en binnen 5 minuten ontvang je onze algemene (leverings)voorwaarden. Je kunt trouwens ook je laptop af komen halen. Als je niet te ver weg woont,kunnen we kennis met elkaar maken! De laptopper!
misschien handig en voordelig je even op te geven bij de pricewatch? Trekt denk ik heel wat klanten

Verwijderd

waaarom denk je dat we met zoveel produkten in de pricewatch staan? door ze allemaal 1 voor 1 in te voeren? hebben wel wat meer te doen! alleen van die gratis draagts staat er niet bij vermeld; okee, daarin heb je dan gelijk.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 19:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Beetje vreemd dat je de voorwaarden aan moet vragen. En een beetje raar dat je hier loopt te spammen voor een of ander winkeltje.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor dit soort dingen is toch echt de shopsurvey.

En dat gespam is natuurlijk niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.