Toon posts:

Abit BE6 II niet op 133 MHz vanwege AGP divider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de trotse bezitter van een Abit BE6rev2, maar ik wil deze nu op 133 MHz laten draaien.
Op zich geen probleem zou je zeggen, maar ik kan de AGP-divider alleen maar instellen op 2/3 of 1/1!!
't probleem is nu dat m'n AGP-slot dus op 88 2/3 MHz zou werken, ipv de normale 66 MHz

Is dit een probleem? :?
Zit ik met m'n neus te kijken int BIOS? :Z

Of: wat kan ik hieraan doen?

Verwijderd

een wat betere videokaart heeft geen problemen met zo'n hoge agpbus...

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
BE6-2 = BX chipset board. Je devider kan dus op 1 of op 2/3 .. daar is niets aan te veranderen helaas. Sommige kaarten lopen echter zonder problemen op die speed, andere niet.

PC Specs

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn videokaart (Asus V7100/T) trok dat wel (ook op een BE6-2 Raid), mijn proc (P3-800E) liep alleen niet zo heel stabiel op 1066MHz... Het kan dus wel...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Dit is een beetje of topic, maar ik wil ook wel weten of Geforce versie videokaarten (post zeker als je een geforce 4 hebt) probleem hebt met die hogere snelheid. Huhu ben van plan om Gainward Geforce 4 whatever blah.. te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Naja, we zullen het binnenkort ff testen dan, thanx alvast...

Is er toevallig iemand die het voor mekaar heeft gekregen z'n PIII 600E stabiel op 800MHz/133MHz te laten draaien?

Is er absoluut geen manier om alsnog die multiplier in te stellen :?
( kan best een beetje creatief zijn met een soldeerbout ofzow....:p), zou heel wat makkelijker zijn

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

t3q

Say yes to teq

Ik kreeg toen ik me abit be6-2 nog had me p3700E op 1100mzh das 143 fsb met gewoon pc100 geheugen. Had wel een peltier van 60watt maar zonder h2o cooling. Duurde ook maar 5 minuten dat windows het deed maar toch wel leuk overklokkie.

Life goes as it goes.

Pagina: 1