Playstation2 sound system

Pagina: 1
Acties:

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Duzz, ik zit net ff te surfen op internet en kijk naar een ps2 site. Zie ik daar allerlei speciale geluidsboxen staan voor de ps2. Vraagje : waar kan ik die dingen in nederland krijgen en hoeveel mag zoiets kosten. Eventuele adviezen over bepaalde boxen zijn ook welkom. Mijn financiele limiet hangt zo tussen de 60 en 80 euro.

TMAXTINT

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 00:12
zag ze bij de mediamarkt met alles in 1 en apart. weet niet precies de prijs maar als je een goeie stereo hebt dan is dat al genoeg

hoi

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op bartsmit.com zag ik ook zoiets geloof ik.. Die boxen leken erg op de PS2 zelf.

edit:

Gevonden :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
Op dinsdag 12 maart 2002 19:54 schreef Marruk het volgende:
Duzz, ik zit net ff te surfen op internet en kijk naar een ps2 site. Zie ik daar allerlei speciale geluidsboxen staan voor de ps2. Vraagje : waar kan ik die dingen in nederland krijgen en hoeveel mag zoiets kosten. Eventuele adviezen over bepaalde boxen zijn ook welkom. Mijn financiele limiet hangt zo tussen de 60 en 80 euro.
Kep deze voor mijn PS2 :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.fujitsu-siemens.de/blueline/images/sound_cinema.jpg

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 00:06 schreef vacuumcleaner het volgende:

[..]

Kep deze voor mijn PS2 :9~
[afbeelding]
vertel mij ff waar ik die tussen de 60 en 80 euro kan halen?

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
Op woensdag 13 maart 2002 00:19 schreef Dirk het volgende:

[..]

vertel mij ff waar ik die tussen de 60 en 80 euro kan halen?
Je moet eens kijken achter de "fragtwachen", misschien dat je die daar ergens kan vinden ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Pagina: 1