Yamaha DVD-S520 vragen

Pagina: 1
Acties:

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 05:33
Ik wil een Yamaha RX-V520 of 620 receiver gaan halen als ik volgende week in Duitsland ben. Nu heb ik dat ding hier al in de winkel gezien icm een DVD-S520 standalone speler. Zo'n set is toch wel om te :9~
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die dvd wel en niet kan (ik heb de site en de pdf bestudeert):

- MP3 t/m 256kbit (waarom dan niet tot 320?!)
- geen filename en/of id3 tag herkenning?
- kan ie alle cd-rom's/cd-rw's lezen (ik brand in Nero altijd ISO9660 level 2 mode 1 + joliet)?
- welke formaten naast dvd-video en cd-audio kan ie verder aan (dvd+r(w), dvd-rom, dvd-ram)?
- decodeert ie nu wel of niet dd/dts intern (logo's staan er bij, maar wordt verder niet vermeld)?
- hij is schijnbaar regiovrij te maken (code en firmware), maar kan ie dan nog overweg met de nieuwe RCE beveiliging?

Andere ervaringen met dit apparaat?

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 05:33
^trap^

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op woensdag 13 maart 2002 20:58 schreef nOLoGIc het volgende:
^trap^
En hoe bevalt de yamaha ?!? Ik ben van plan of de 620 of de 630 receiver aan te schaffen.

Ik lees veel goede recensies maar ook negatieve; te weinig vermogen wordt als reden gegeven.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Ok punt 1 die 520 van yamaha is kwalitatief zeer goed,dan krijg je automatisch dat hij de mp 3's tot een lager niveau kan lezen omdat de lazer daar "te goed" voor is.....dvd r/dvd rw enz kan hij niet lezen.als je dat wil hebben emot je de "alles vreter" kopen de pioneer dvd 747 die vreet echt alles (dvd/vcd/cdr/cdrw/mp3/dvdr/dvdrw/sacd/dvdaudio).Maar de 50 van yamaha is een klasse dvd speler........En dan wat de receivers/versterkers betreft dat zijn ook alemaal klasse apparaten,wij verkopen al dat spul en wijzelf hebben ook gekozen voor yamaha....wij hebben het dan wel wat hoger gegrepen met de vsx 1200,dat is zo ongeveer het topmodel dts es enz enz....Klinkt echt super :9~

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Hoi Jazzy,

Ik heb mijn oog ook op de vsx 1200 laten vallen en ik ben er voor aan het rond neuzen.
Nu wil ik je vragen hoe hij in audio is,want daar ben ik reuze benieuwd naar.
Ik heb gelezen dat hij met video geweldig is.
Hoe zit dat Jaz?

Verwijderd

de vsx 1200 = op video zowel als audio gebied en top apparaat.Hij klinkt zeer zuiver,warm,vol enz komt ook omdat hij zeer krachtig is.Het is gewoon een prachtig apparaat met een "mooi" prijskaartje :) (voor ons als verkoper dan :P)

Verwijderd

wat is dan de verkoopprijs van die 1200 ? ( consumentenprijs )? Ik heb zelf een marantz sr 7200 6.1
6x 110 watt @ 8 ohm dts -es etc en die klinkt in stereo UITMUNTEND. belachelijk goed gewoon. Wil dat topmodelletje van yamaha trouwens ook wel een keer horen spelen aangezien ik nooit echt heel erg veel tijd heb besteen aan yamaha en het ook wel eens een keer wil kunnen keuren.
Pagina: 1