Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Halo & X-Box, wanneer?

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:42
Een goedenavond, ik heb net een filmphe te kregen gezien van Halo (diein de PC Gamer) en nu wil ik Halo het liefst nog binnen nu en een paar dagen.

Maar ik heb gehoord dat MS Bungie heeft gedwongen te wachten met de release tot de XBox komt... :(

Is dit waar? En wanneer komt de X-Box dan uit? zo niet, wanneer komt Halo dan uit?

Thnx!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En wanneer komt de X-Box dan uit? [/quote]Er staat ergens volgend jaar herfst.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

ik heb een microsoft cursus gehad (winME)
en ze hadden daar een introfilmpje van de x-box JEWSUS WAT ZIET DAT ER WREED UIT

met dat wijf en die robot...
is die avi ergens te downloaden
/me heeft nog nooit zoiets vets realtime gerenderd zien worden, alsof het een film is, als zij loopt, loopt er een echte vrouw gewoon :)

Verwijderd

De meeste demos van spellen die ze nu laten zien van dingen als de x-box en de Game Cube moet je met een flinke schep zout nemen. Veel van die demos tonen niet aan wat je uiteindelijk daadwerkelijk van een spel en machine kan verwachten.

Daar komt nog bij dat de specs van de X-box nog steeds worden bijgesteld. Reken er maar op dat je nog minstens een jaar moet wachten voor hij in Europa verkrijgbaar is.

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:42
Het gaat me dus niet om de X-Box, maar om Halo. Ik weet niet of die X-box wel zo aantrekkelijk gaat worden, aangezien je alle spellen die erop komen waarschijnlijk een week later al voor de pc kan kopen.

Halo is gewoon het vetste spel ooit, en ik wil 'm NU hebben :)

Maar als het waar is dat Bungie op de xbox moet wachten dan kan dat dus nog 3/4 jaar uitgesteld worden. Zwaar klote, want dan zal de techniek e.d. die gebruikt worden wel weer achterhaadl zijn.