Aangezien de webmasters van vanallesniets.nl denken dat ik hun layout gejat heb (terwijl dat niet zo is) en ze in mijn gastenboek hebben zitten flooden moet ik dus die berichte eruit halen ,heel snel....wat is de query om bericht-id 57 tot 189 te verwijderen??? is dat iets met DUMP * FROM gastenboek WHERE is= ??????
kep ff in je gastenboek gekeken 
delete from gastenboek where bericht like 'FFS waarom dingen jatten van www.vanallesniets.nl? Lam0rz';
zou ik doen, da staan volgens mij in al hun berichten dus zou t ook moeten doen
suc6 iig
delete from gastenboek where bericht like 'FFS waarom dingen jatten van www.vanallesniets.nl? Lam0rz';
zou ik doen, da staan volgens mij in al hun berichten dus zou t ook moeten doen
suc6 iig
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
DELETE FROM table WHERE id >= 57 AND id <=189
https://fgheysels.github.io/
hmm leuk ja, maar wist ie dan niet alles met een id groter dan 57 en allesp met een id lager dan 189Op dinsdag 12 maart 2002 19:56 schreef whoami het volgende:
DELETE FROM table WHERE id >= 57 AND id <=189
8<------------------------------------------------------------------------------------
id=10 zit ook onder 187 maar niet onder 57, maar wordt wel verwijdert
Nee hoor.. Er staat een AND tussen beide condities in de WHERE-clause, oftewel: De ene EN de andere moeten waar zijn.
Dus het id moet zowel boven de 57 liggen als onder de 189, en dus precies wat hij wil.
Dus het id moet zowel boven de 57 liggen als onder de 189, en dus precies wat hij wil.
|_____vakje______|
okay
dan heb ik t verkeerd begrepen
heb je het IP van die gast?
Zo ja mail ff!
En die 2 sites lijken totaal NIET op elkaar! Nix van aantrekken!
Zo ja mail ff!
En die 2 sites lijken totaal NIET op elkaar! Nix van aantrekken!
DELETE FROM tabelltje WHERE id BETWEEN waarde1 AND waarde2
Pagina: 1